Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 134279 / 26.02.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: komunikacji internetowej w Biurze Rzecznika Prasowego (BRP 11/2024)
#administracja publiczna #komunikacja #komunikacja elektroniczna #promocja #sprawy zagraniczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Polsce - służyć, Europę - tworzyć, świat – rozumieć quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Redaguje i edytuje treści publikowane w mediach społecznościowych MSZ. Koordynuje prace związane z prowadzeniem stron przez placówki zagraniczne. Tworzy treści na potrzeby serwisów internetowych dotyczące bieżącej pracy MSZ i Kierownictwa resortu, także w sytuacjach kryzysowych.
  • Wyszukuje, redaguje i tworzy treści do publikacji w mediach społecznościowych oraz w portalu redakcyjnym. Ponadto, zapewnia ich rozwój we współpracy z innymi instytucjami, komórkami organizacyjnymi, placówkami zagranicznymi, a także partnerami zewnętrznymi.
  • Realizuje we współpracy z innymi komórkami MSZ oraz partnerami zewnętrznymi projekty komunikacyjne. Zapewnia zgodny z wymogami komunikacji internetowej nadzór nad mediami społecznościowymi oraz monitoruje i wdraża nowe rozwiązania technologiczne. Bierze udział w negocjowaniu umów związanych z usługami w zakresie komunikacji internetowej zawieranych przez MSZ.
  • Uczestniczy w realizacji projektów priorytetowych, w tym w postępowaniach przetargowych dotyczących realizowanych projektów z zakresu komunikacji internetowej.
  • Prowadzi przegląd informacji i monitoring mediów społecznościowych w zakresie polityki zagranicznej, a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów. Śledzi trendy i rozwój Internetu oraz wdraża nowe rozwiązania, z uwzględnieniem obszaru dyplomacji cyfrowej.
  • Prowadzi szkolenia i koordynuje działania redaktorów lokalnych placówek zagranicznych i innych komórek organizacyjnych ministerstwa z zakresu komunikacji internetowej.
  • Analizuje statystyki dotyczące poszczególnych publikacji oraz monitoruje zainteresowanie kampaniami informacyjnymi, które są publikowane na portalu MSZ i w mediach społecznościowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawy o Prawie autorskim i Prawach pokrewnych, ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne: • wiedza z zakresu prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych, • znajomość narzędzi PR, • znajomość zasad funkcjonowania redakcji internetowej, • umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych na potrzeby mediów, w tym mediów internetowych udokumentowana publikacjami, • umiejętność prowadzenia projektów internetowych, • (umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji internetowej, • znajomości zasad bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, zorientowania na osiąganie celów, analitycznego myślenia, samodzielności i inicjatywy, odporności na stres.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w dziedzinie nauk społecznych lub humanistycznych: językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o zarządzaniu, filozofia, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, nauki polityczne i społeczne, historia lub/i studia podyplomowe ww. zakresie.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z promocją kultury, turystyki, biznesu i/lub w pracy z programami graficznymi i/lub w jednostkach sektora finansów publicznych i/lub komunikacji internetowej i/lub dziennikarstwa informacyjnego i/lub prowadzenia informacyjnego portalu internetowego i/lub prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych.
  • Obsługa systemów CMS.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 i/lub jeden z języków UE inny niż angielski i/lub język rosyjski na poziomie B1.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756, 1030, 1532).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bfdf88bd3b994e4ca907ac37d1484235 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 marca 2024

na adres:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)

lub

Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Spraw Osobowych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BRP 11/2024

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. +48 (22) 523 8751
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Beata Grabowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kapitału Ludzkiego

Wprowadzono: 26.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×