Biuro - zdjęcie 2
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 132962 / 26.01.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: planowania i realizacji budżetu w Departamencie Rozwoju Archiwów
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje - na podstawie uzyskanych wskazówek oraz uwzględniając kierunki rozwoju, programy i strategie - korespondencję w zakresie limitów budżetowych dla poszczególnych archiwów państwowych. Przygotowuje zbiorcze formularze planistyczne dla budżetu.
  • Przygotowuje projekty decyzji budżetowych Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych (dysponenta II stopnia) w zakresie zmian w planach finansowych. Weryfikuje pod względem formalnym i zgodności z prowadzoną gospodarką finansową wnioski o zmianę planu finansowego nadesłane przez archiwa państwowe. Formułuje wnioski o zmianę planu finansowego w zakresie sieci archiwalnej do dysponenta wyższego stopnia.
  • Przygotowuje wkłady do sprawozdań finansowych i merytorycznych w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Obsługuje system Trezor, Trezor BZ oraz Buza, w zakresie koniecznym do realizacji powierzonych zadań.
  • Analizuje dane oraz sprawozdania przedstawiane przez archiwa państwowe w celu wsparcia nadzoru w zakresie kontroli wydatkowania środków i kontroli zarządczej, w tym w szczególności analizuje dane w oparciu o system finansowo-księgowy oraz system Trezor.
  • Przygotowuje materiały dla potrzeb instytucji kontrolnych i innych organów w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Wykonuje inne polecenia przełożonego, związane z bieżącą realizacją zadań w komórce organizacyjnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie planowania, ewidencji lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej lub planowania lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej – przepisy ogólne.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Umiejętność formułowania wniosków i argumentacji przedstawionych analiz.
  • Umiejętność analizy danych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie planowania, ewidencji lub sprawozdawczości w urzędach administracji publicznej
  • Przeszkolenie w kontroli zarządczej
  • Przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analizy i syntezy danych
  • Znajomość narzędzi w zakresie ewidencji i planowania
  • Znajomość systemu Trezor
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • Owocowe czwartki
  • Kawa, herbata dla pracowników
  • Psycholog dla pracowników
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument poświadczający przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej lub planowania lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenia w kontroli zarządczej i w zakresie analizy ryzyk.
  • Oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
calendar icon

Aplikuj

do 9 lutego 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132962"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Natalia Marozas

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 26.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×