Biuro - zdjęcie 2
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości
02-796 Warszawa ul. Wąwozowa 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 132237 / 09.01.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: materiałów niejawnych Kancelaria Tajna Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #informacje niejawne

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Stań po dobrej stronie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmowanie,rejestrowanie,przechowywanie,udostępnianie i wysyłanie dokumentów zawierającyh informacje niejawne oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla materiałów zawierających informacje niejawne na potrzeby przydzielonych komórke CBZC
  • sprawdzanie prawidłowości, oznaczanie sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania oraz prowadzenie bieżących insktruktaży w tym zakresie
  • werfikowanie materiałów ostatecznie zakończonych pod kątem poprawności ich przygotowania do archiwizacji i potwierdzenie przyjęcie dokumentów na stan kancelarii tajnej opracowanie projektu harmonogramu działań związanych z archiwizacją dokumentacji niejawnej
  • rozliczanie policjantów i pracowników CBZC z posiadanych przez nich materiałów niejawnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe administracji lub powyżej 2 lat w obszarze informacji niejawnych lub archiwizacji dokumentów.
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do inforamcji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • dobra znajomość z zakresu ustawy o ochronie inforamcji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie oznaczenie materiałów i umieszczenia na nich klauzuli tajności, przyjmowanie, przewożenie wydawanie i ochony materiałów niejawnych,organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i tryby przetwarzania informacji niejawnych,szczególnego sposobu organizacji kancerlaii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjncyh odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia infroamcji niejawnych;
  • Dobra znajomości przepisów z zakresu ustawy o Policji w szczególności rozdziały 1- 3 oraz aktów wykonawczych w zakresie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji; metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • Umiejętności: stosowania prawa,komunikatywność, obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego
  • W służbie cywilnej nie może być zarudniona osoba która w okresie 22.07.1944 do dnia 31.07.1990 nie pracował,nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18.10.2006 o ujawnianiu inforamcji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów DOTYCZY WYŁĄCZNIE KANDYDATÓW URODZONYC PRZED 1.08.1972
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • wymuszona pozycja ciała
  • naturalne i sztuczne oświetlenie
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda,brak podjazdów wewnątrz budynku
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dancyh osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie 22.07.1944 do dnia 31.07.1990 nie pracował,nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18.10.2006 o ujawnianiu inforamcji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów DOTYCZY WYŁĄCZNIE KANDYDATÓW URODZONYC PRZED 1.08.1972
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającyh do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadcznie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 19 stycznia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132237"
na adres:
Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7251662
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości tel. 47 72 51700. komendant@cbzc.policja.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: mł.asp. Katarzyna Minko 47 7251873, katarzyna.minko@cbzc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w CBZC jest Komendant CBZC z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wąwozowej 18 02-796 Warszawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości

Jednostka organizacyjna: Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości

Udostępnił: Katarzyna Woźniak-Ratajczak

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×