Warszawa - panorama
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 130208 / 16.11.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: współpracy prawnej Funduszu Pracy i legislacji w Wydziale ds. Współpracy Prawnej Funduszu Pracy i Legislacji w Departamencie Funduszy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje projekty stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych i projektów innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnętrznych i konsultacji międzyresortowych.
  • Opracowuje wyjaśnienia, zalecenia i wytyczne w zakresie dotyczącym gospodarki finansowej Funduszu Pracy (FP).
  • Prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów oraz porozumień dotyczących przekazywania środków FP organom i instytucjom upoważnionym do finansowania z FP zadań określonych ustawowo.
  • Przygotowuje projekty pełnomocnictw do wykonywania zadań w imieniu dysponenta FP, w szczególności przez Sekretarza Stanu/Podsekretarza Stanu, kierownictwo DF.
  • Przygotowuje projekty nowych rozwiązań prawnych z zakresu wydatkowania kwot środków (limitów) Funduszu Pracy na zadania ustawowe, planowanych do wdrożenia, oraz dokonywanie okresowej oceny funkcjonujących rozwiązań z uwzględnieniem danych liczbowych opracowanych przez Wydział Planowania, Sprawozdawczości i Gospodarowania Środkami Funduszu Pracy.
  • Prowadzi prace legislacyjne w zakresie spraw dotyczących Funduszu Pracy pozostających we właściwości DF, w celu opracowania projektów założeń projektów ustaw i projektów ustaw oraz projektów aktów wykonawczych do przepisów o wspieraniu zatrudnienia, w zakresie gospodarowania środkami FP oraz innych dotyczących zapewnienia finansowania zadań z FP.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania prejudycjalne, przekazywane przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej za pośrednictwem Ministerstwa Spraw Zagranicznych, w zakresie FP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w opracowywaniu projektów aktów prawnych lub w obsłudze prawnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (w szczególności rozdziały 1-4 i 18), rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy oraz rozporządzenia w sprawie algorytmu ustalania kwot środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań w województwie,
  • podstawowa znajomość zasad techniki prawodawczej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (Dział I rozdziały 1-5)
  • umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.

  •  Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).

  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.

  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy

  • Bufet pracowniczy.

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.

  • Dofinansowanie kosztów żłobków/przedszkoli/wyprawki szkolonej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (z ZFŚS).

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).

  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.

  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 1 grudnia 2023

na adres:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą

z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DF-14
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
538-117-567, 538-117-566, 538-117-570, 538-117-569, 538-117-568,
538-117-565.

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Michniak-Kasprzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Naborów i Ocen/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 16.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×