Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 128747 / 16.10.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: inwestycji i remontów (specjalność branży architektonicznej, konstrukcyjnej oraz elektrycznej) w Biurze Inwestycji (BI 62/2023)
#administracja publiczna #budownictwo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy z zakresu organizacji, koordynacji i kontroli oraz technicznoekonomicznej kontroli procesu inwestycji budowlanych i remontów obiektów właściwych stanowisku.
  • Sprawuje nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami i remontami obiektów właściwych stanowisku, a także sprawdza i zatwierdza opracowania (samodzielnie lub wnioskuje o zlecenie weryfikacji opracowania): koncepcji architektonicznych, programów inwestycji i remontów, szacunku kosztów inwestycji i remontów, dokumentacji projektowej.
  • Inicjuje i prowadzi roboty budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
  • Przygotowuje prognozę kosztów przewidywanych do poniesienia na roboty budowlane w rozumieniu Prawa Budowlanego.
  • Dokonuje interwencyjnej oceny stanu technicznego obiektów i instalacji - wg właściwości branżowej.
  • Nadzoruje, kontroluje i weryfikuje wykonywanie przeglądów okresowych obiektów i instalacji w placówkach zagranicznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie na kierunku odpowiednim dla jednej ze specjalności budowlanych: 1. Architektoniczna lub 2. Konstrukcyjno-budowlana lub 3. Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub 4. Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub wyższe magisterskie lub równorzędne z zakresu gospodarki przestrzennej.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie prowadzenia inwestycji lub robót budowalnych lub projektowania lub pracy w administracji publicznej w zakresie procesu inwestycyjnego.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Znajomość:  aktualnych rozwiązań technicznych w zakresie specjalności branżowej;  aktów prawnych i rozporządzeń dot. budownictwa: Prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;  ustawy o finansach publicznych;  ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;  ustawy Prawo zamówień publicznych;  ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;  prawa administracyjnego;  umiejętność obsługi programu typu AutoCAD;  praktyczna znajomość programu do sporządzania harmonogramów np. MS Project;  znajomość metodyki zarządzania projektami np. Prince II.
  • Umiejętność: współpracy, negocjacji, analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku odpowiednim dla jednej ze specjalności budowlanych: 1. Architektoniczna lub 2. Konstrukcyjno-budowlana lub 3. Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i / lub wyższe magisterskie lub podyplomowe z zakresu konserwacji zabytków.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawstwa lub projektowania lub nadzoru lub utrzymania odpowiednio dla specjalności budowlanej: 1. Architektoniczna lub 2. Konstrukcyjno-budowlana lub 3. Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub 4. Instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  • Uprawnienia SEP (Dozór i Eksploatacja).
  • Znajomość innego języka obcego (niż język angielski) na poziomie B1.
  • Praktyczna znajomość: programu SharePoint; innych programów wspomagających projektowanie typu Open Project, itp.; programu do kosztorysowania np. Norma.
  • Umiejętność sporządzania i weryfikacji kosztorysów budowlanych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 poz. 742) -j. t.).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9ed 55e63d8e4222b834490002da457b (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944- 1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  • Kopia uprawnień SEP (Dozór i Eksploatacja).
calendar icon

Aplikuj

do 6 listopada 2023

na adres:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)
lub
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Spraw Osobowych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 62/2023
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. +48 (22) 523 87 51
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Beata Grabowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kapitału Ludzkiego

Wprowadzono: 16.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×