Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 127958 / 02.10.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: budżetu państwa w Wydziale Sprawozdawczości Budżetu Państwa, Departament Budżetu Państwa
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje, kontroluje pod względem formalno-rachunkowym i analizuje pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami sprawozdania dysponentów części budżetowych, w celu uzyskania rzetelnych danych do utworzenia łącznej bazy danych z wykonania budżetu państwa stanowiącej podstawę do sporządzania sprawozdań i zestawień analitycznych z wykonania budżetu państwa
  • Przyjmuje, kontroluje pod względem formalno-rachunkowym i analizuje pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami sprawozdania państwowych funduszy celowych, agencji wykonawczych i instytucji gospodarki budżetowej oraz kontroluje ich wzajemne powiązania z budżetem państwa
  • Bierze udział w opracowywaniu i uzgadnianiu miesięcznych sprawozdań operatywnych z wykonania budżetu państwa, w celu prezentacji rzetelnych danych z wykonania budżetu państwa i realizacji ustawowego obowiązku podawania do publicznej wiadomości miesięcznych informacji z wykonania budżetu państwa
  • Bierze udział w opracowywaniu i uzgadnianiu, przy współpracy właściwych wewnętrznych komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów (MF), zestawień tabelarycznych stanowiących część rocznych sprawozdań z wykonania ustawy budżetowej
  • Przyjmuje i kontroluje pod względem formalno-rachunkowym sprawozdania finansowe przekazywane do MF przez państwowe jednostki budżetowe
  • Uczestniczy w przygotowywaniu zestawień z bazy danych na potrzeby kierownictwa i kontroli prowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK)
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na korespondencję, w celu zapewnienia jednolitego stosowania prawa w zakresie sprawozdawczości budżetowej oraz opiniuje projekty aktów prawnych w zakresie finansów publicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość sprawozdawczości budżetowej
  • Znajomość zaawansowana arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów publicznych
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie pisemnych i ustnych wypowiedzi w zakresie właściwości wydziału
  • Znajomość rachunkowości
  • Znajomość sprawozdawczości finansowej
  • Znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 16 października 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2023/219/BP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 694 43 87 lub 539 863 342
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Snitkiewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 02.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×