Biuro - zdjęcie 2
Biuro Spraw Wewnętrznych Policji w Warszawie
02-624 Warszawa Ul. Puławska 148/150
print as PDF
Ogłoszenie nr 127366 / 20.09.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obsługi logistycznej, spraw mieszkaniowych i administracyjno-gospodarczych w Wydziale Ogólnym
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach mieszkaniowych tj. przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych oraz kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów BSWP, przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego, za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów BSWP, w tym opracowywanie projektów decyzji administracyjnych organu oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów i ewidencji Prowadzi dokumentację pracowniczą w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału oraz sporządza pisma, zestawienia i informacje w tym zakresie dotyczące właściwości merytorycznej wydziału.
  • Opracowuje potrzeby terenowych komórek organizacyjnych biura na sprzęt, materiały, wyposażenie, usługi i oprogramowania, na podstawie zapotrzebowania wydziałów terenowych; sprawdza stopień zaangażowania, wydatkowania i zapotrzebowania na środki.
  • Analizuje potrzeby i stan posiadania sprzętu i wyposażenia komórek organizacyjnych biura pod kątem oceny gospodarności i celowości ich zakupów.
  • Realizuje czynności w ramach prowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód wyrządzonych w mieniu Skarbu Państwa znajdującym się w dyspozycji biura w celu ustalenia okoliczności powstania szkody, osób odpowiedzialnych za jej wyrządzenie oraz sposobu jej likwidacji.
  • Prowadzi sprawy związane z potrzebami biura w zakresie remontów, uzbrojenia oraz techniki policyjnej; okresowo analizuje potrzeby w tym zakresie; prowadzi odpowiednie ewidencje i sporządza zestawienia zagadnieniowe; opracowuje wnioski i pisma w przedmiotowych sprawach.
  • Opracowuje normy wyposażenia komórek organizacyjnych biura oraz policjantów w niezbędne uzbrojenie oraz sprzęt techniczno-bojowy.
  • Rozpoznaje potrzeby zmian/wprowadzania regulacji prawnych w zakresie merytorycznej właściwości biura, dokonuje analizy obowiązujących przepisów pod względem ich aktualności, przydatności i skuteczności i opiniuje projekty aktów prawnych oraz aktów kierowania z zakresu właściwości biura.
  • Bierze udział w inwentaryzacji składników majątku ruchomego użytkowanego w BSWP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • organizowanie pracy własnej
  • umiejętności analityczne
  • znajomość ustawy o Policji w zakresie wykonywanych zadań
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi logistycznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dobra lokalizacja
  • Imprezy okolicznościowe dla dzieci
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.))
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Biuro Spraw Wewnętrznych Policji
Wydział Ogólny
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym: „specjalista W-OG/S/3”

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji

Jednostka organizacyjna: Biuro Spraw Wewnętrznych Policji w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Przybylska

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny

Wprowadzono: 20.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×