Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 127299 / 20.09.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: inwentaryzacji środków trwałych Ministerstwa Cyfryzacji oraz gospodarowania składnikami majątkowymi w Wydziale Zarządzania Majątkiem, Biuro Administracyjne
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w inwentaryzacjach środków trwałych MC
  • Bierze udział w zagospodarowywaniu zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątkowych MC, w tym w pracach stałej komisji oceniającej przydatność składników rzeczowych majątku ruchomego MC do dalszego użytkowania i stałej komisji likwidacyjnej
  • Dokonuje zakupów m.in. mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz usług na potrzeby MC (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz realizowanych przez inne komórki Biura Administracyjnego i MC), w tym przygotowuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, projekty umów, dokonuje odbiorów dostaw towarów i usług, opisuje pod względem merytorycznym dowody księgowe dostaw towarów i usług
  • Zleca, koordynuje i nadzoruje prace realizowane przez firmę przeprowadzkowo-transportową w zakresie bieżącej obsługi pracowników MC (w tym obsługi nowych stanowisk pracy) w sprawach wyposażenia pomieszczeń służbowych w meble, fotele biurowe, sprzęt RTV i AGD oraz pozostałe wyposażenie biurowe (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz realizowanych przez inne komórki organizacyjne MC)
  • Dokonuje na bieżąco w systemie QNT – module Środki trwałe aktualizacji zmian miejsca użytkowania w zakresie mebli, foteli biurowych, sprzętu RTV i AGD i wyposażenia pozostałego, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego) oraz rozlicza pracowników, którzy po zakończonej pracy w MC zdają pobrane składniki majątkowe w zakresie wyposażenia RTV i AGD
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników wydziału
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji oraz gospodarowania składnikami majątkowymi
  • Wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, w zakresie inwentaryzacji, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, zasad funkcjonowania administracji publicznej ,w tym służby cywilnej.
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, rzetelność, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku rachunkowość lub ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu: rachunkowości, zarządzania majątkiem, zagospodarowania majątku zbędnego i zużytego, zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Umiejętność: wykorzystywania nowoczesnych technologii, obsługi programów komputerowych: (QNT, Modułu Środki Trwałe) oraz elektronicznego systemu zarządzania dokumentami (EZD)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu: rachunkowości, zarządzania majątkiem, zagospodarowania majątku zbędnego i zużytego, zamówień publicznych
calendar icon

Aplikuj

do 4 października 2023

na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Administracyjne
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 127299, BA 59, MK.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734 117 797 - Wydział Zarządzania Majątkiem
888 651 784 - komórka ds. rekrutacji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 20.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×