Biuro - zdjęcie 2
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
00-926 Warszawa Żurawia 6/12
print as PDF
Ogłoszenie nr 123673 / 07.07.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: baz danych przestrzennych w Wydziale Państwowego Rejestru Granic i Nazw Geograficznych, Departament Informacji o Nieruchomościach
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi prace związane z tworzeniem i aktualizacją danych PRG oraz danych PRNG w celu zapewnienia bieżącego utrzymania baz danych.
  • Wykonuje czynności związane z monitorowaniem jakości danych gromadzonych w PRG oraz PRNG, w tym obsługuje zgłoszenia dotyczące błędów i braków w danych, współpracuje z dostawcami i odbiorcami danych, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości danych.
  • Współpracuje z użytkownikami systemów teleinformatycznych będących we właściwości wydziału PRGNG, w tym świadczy pomoc merytoryczną, w celu zapewnienia wsparcia użytkownikom tych systemów.
  • Wykonuje czynności związane z obsługą administracyjną ww. systemów oraz uczestniczy w pracach związanych z ich rozbudową, w celu zapewnienia dostępności tych systemów i dostosowania ich do wymagań użytkowników.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i standardów technicznych oraz przygotowuje propozycje interpretacji prawnych oraz stanowisk GUGiK w celu wyeliminowania niezgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji, kartografii oraz systemów informacji przestrzennej.
  • Prowadzi działania informacyjne i promocyjne skierowane do użytkowników systemów będących w kompetencjach Wydziału PRGNG i odbiorców danych w celu umożliwienia właściwego gromadzenia, aktualizowania i udostępniania danych.
  • Uczestniczy w przygotowaniu oraz w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi wspierające realizację zadań wydziału PRGNG oraz nadzoruje realizację tych zamówień w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne lub systemy informacji geograficznej
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze geodezji i kartografii, w szczególności w zakresie systemów informacji przestrzennej
  • Znajomość zagadnień dotyczących systemów informacji przestrzennej
  • Praktyczna znajomość zagadnień technicznych i narzędzi klasy GIS dot. tworzenia i przetwarzania danych przestrzennych.
  • Podstawowa znajomość baz danych typu Oracle, POSTGRES
  • Umiejętność tworzenia zapytań w języku SQL
  • Znajomość zagadnień związanych z XML i GML
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe
  • Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów wykonawczych dotyczących dyrektywy INSPIRE
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Co oferujemy:

Wszyscy pracownicy Urzędu mogą świadczyć pracę w sposób hybrydowy, po uprzednim uzgodnieniu z pracodawcą.

Pracownicy z tak zwanej grupy uprzywilejowanej mogą świadczyć prace zdalnie w sposób ciągły. Do grupy tej należą:

  • rodzice dziecka niepełnosprawnego lub ze szczególnymi potrzebami;
  • rodzice wychowujący dziecko do ukończenia przez nie 8. roku życia;
  • pracownica w ciąży;
  • pracownik posiadający orzeczenia o niepełnosprawności;
  • pracownik sprawujący opiekę nad innym członkiem najbliższej rodziny lub inną osobą pozostającą we wspólnym gospodarstwie domowym, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności.

Ponadto oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • nagrody uznaniowe,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m. in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
  • pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 lipca 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 123673"
na adres:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 56 31 478
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 07.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×