Biuro - zdjęcie 2
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 123653 / 07.07.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ewidencji majątku w Departamencie Administracyjno–Finansowym w Wydziale Finansowo-Księgowym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencje majątku rzeczowego w tym środków trwałych, pozostałych środków trwałych i środków niskocennych
  • Wprowadza składniki majątku do systemu egeria
  • Wystawia dokumenty OT, OTW, PT, LT
  • Prowadzi indywidualne karty pracowników
  • Prowadzi karty pomieszczeń
  • Bierze udział w likwidacji majątku rzeczowego
  • Prowadzi oznakowania majątku (drukowanie naklejek, oklejanie środków majątku)
  • Uzgadnia zapisy ewidencji syntetycznej z ewidencją analityczną środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w tym rok pracy w komórkach zajmujących się ewidencją majątku
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows ( Microsoft Word, Excel, PowerPoint) oraz poruszania się w internecie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania majątkiem
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Co oferujemy

· wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),

· dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),

· możliwość prac zdalnej, hybrydowej  (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy),

· możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych,

· ruchomy czas pracy między 7-17,

· dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do zajęć sportowych oraz biletów do kina, teatru, i książek),

· wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe,

· możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego,

· refundacja zakupu okularów korekcyjnych,

· możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,

· miła atmosfera w pracy.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia z zakresu zarządzania majątkiem
calendar icon

Aplikuj

do 18 lipca 2023

na adres:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „183/DAF/WA/2022”
lub na adres mailowy: rekrutacje@gios.gov.pl
z dopiskiem: „183/DAF/WA/2022”

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 369-17-75
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Sokal

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 07.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×