specjalista
Do spraw: obsługi helpdesk w Wydziale Wsparcia Użytkowników Usług Informatycznych, w Biurze Informatykiz niepełnosprawnościami
Marcina Flisa 2
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokument potwierdzający przeszkolenie z zakresu serwerowych systemów operacyjnych Windows lub Linux
- Dokument potwierdzający znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (A2) lub oświadczenie w tym zakresie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokument potwierdzający przeszkolenie z zakresu zarządzania usługami IT (ITIL)
Aplikuj
do 22 czerwca 2023
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy: BIN-2/3-39/2023"
Dokumenty aplikacyjne można składać również drogą mailową lub poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
- Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze