Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 120817 / 17.05.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: koordynacji i realizacji zadań dotyczących obsługi szkoleniowej, kadrowej i administracyjnej w I Sekcji Wydziału V Zarządu Operacyjno-Śledczego Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Diagnozuje, zbiera, planuje oraz realizuje bieżącą korespondencję związaną z kierowaniem funkcjonariuszy/pracowników ZOŚ KGSG oraz funkcjonariuszy pionu operacyjno-śledczego SG na szkolenia organizowane przez ośrodki szkolenia SG, krajowe i zagraniczne służby oraz instytucje współdziałające, jak również podmioty komercyjne (koordynacja powyżej 9 osób), w celu podnoszenia kwalifikacji i kompetencji kadry pionu operacyjno-śledczego SG oraz odbycia obligatoryjnych szkoleń wymaganych przepisami prawa lub wynikających z uregulowań wewnętrznych.
  • Koordynuje, organizuje i realizuje zadania związane z przebiegiem zagranicznych podróży służbowych kadry ZOŚ KGSG w tym m.in. ustala i zamawia usługi transportowe i noclegowe oraz pozostałe wynikające z przebiegu delegacji, przekazuje je zainteresowanym, ich rozliczaniem oraz przyjmowaniem zagranicznych delegacji, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania ZOŚ KGSG w tym obszarze
  • Koordynuje, ewidencjonuje, rozlicza i sporządza dokumentację finansową, zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi, w zakresie ewidencji czasu służby funkcjonariuszy i czasu pracy pracowników ZOŚ KGSG, w tym czasu służby i pracy przekraczających ustawową normę, w celu prawidłowego ustalenia wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą/służbą.
  • Koordynuje sprawy kadrowe wynikające ze stosunku pracy osób zatrudnionych w ZOŚ KGSG oraz sporządza dokumentację w tym zakresie, w celu realizacji spraw wynikających z przebiegu zatrudnienia jak i wymaganych przepisami prawa.
  • Koordynuje sprawy kadrowe związane z procedurami naboru do pracy w ZOŚ KGSG oraz sporządza dokumentację w tym zakresie, w celu zatrudnienia pracowników zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa oraz uregulowań wewnętrznych.
  • Ocenia przydatność dokumentów manipulacyjnych o krótkotrwałym znaczeniu niejawnych i jawnych, zaewidencjonowanych w urządzeniach ewidencyjnych, w celu bieżącego ich brakowania, brakowanie dokumentacji po upływie okresów jej przechowywania oraz przygotowuje protokoły dotyczące danych retencyjnych, w celu zakwalifikowania ich do zniszczenia.
  • Realizuje zadania z zakresu obsługi system elektronicznego zarządzania dokumentacją w ZOŚ KGSG w zastępstwie osoby obsługującej punkt kancelaryjny ZOŚ KGSG oraz zastępuje osobę prowadzącą sekretariat kierownictwa ZOŚ KGSG, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania komórki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z realiacją zadań administracyjno-kadrowych
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Język angielski komunikatywny, umożliwiający porozumienie się w trakcie rozmów, pozwalający na realizację nałożonych zadań
  • Znajomość pakietu "Microsoft Office" i Excel, obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, drukarka, skaner
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • skrupulatność, terminowość, rzetelność
  • odpowiedzialność, zaangażowanie w realizację zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin),
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywaniu zadań:

  • praca samodzielna biurowo - administracjyna, 
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca w pomieszczeniu biurowym,
  • praca w godzinach 8:15 - 16:15,

miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:zestaw komputerowy, telefon stacjonarny, meble biurowe oraz elektroniczne urządzenia biurowe
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
  • stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na 3 piętrze budynku,
  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
  • niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych - ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami na korytarzach, brak podjazdów przy wejściu głównym, budynek wyposażony  w windę oraz toaletę i łazienkę dla osób niepełnosprawnych (obecnie budynek w remoncie),
  • infrastruktura budynku:korytarze, klatki schodowe, schody, sanitariaty,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

UWAGA!

LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.

  • Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
  • Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
    - świadectwa pracy/służby,
    - zaświadczenia o zatrudnieniu,
    - zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
    - zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
    - referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
    - zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
  • Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 3300 zł netto + dodatek za wysługę lat.
  • Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
  • Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
  • Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagany poziom znajomości języka (świadectwa, certyfikaty, zaświadczenia itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych przydatnych kwalifikacji
calendar icon

Aplikuj

do 27 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120817"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista Wydziału V ZOŚ KGSG oraz numer ogłoszenia".
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja po przeprowadzeniu naboru.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Ślesińska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×