Warszawa - panorama
Komenda Główna Policji w Warszawie
02-624 Warszawa Ul. Puławska 148/150
print as PDF
Ogłoszenie nr 118298 / 03.04.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: planowania i rozliczania nakładów rzeczowo-finansowych na działalność inwestycyjno-remontową Policji w Zespole do spraw Planowania Analiz i Rozliczeń Wydziału Koordynacji Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Biura Logistyki Policji
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Monitoruje oraz sporządza analizy rzeczowo-finansowe i prezentacje z przebiegu realizacji oraz wydatkowania środków finansowych budżetu państwa, unijnych, N/WFOŚiGW przeznaczonych w planach na inwestycje i remonty jednostek organizacyjnych Policji, a także sporządza kompleksowe informacje w przedmiotowym zakresie i rozliczenia poszczególnych przedsięwzięć na potrzeby kierownictwa służbowego Policji oraz organów administracji rządowej
  • Dokonuje bieżącej weryfikacji i aktualizacji priorytetowych zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne Policji w ramach działalności inwestycyjno-remontowej oraz sporządza projekty decyzji w zakresie korekt rzeczowo-finansowych planu inwestycji i remontów
  • Analizuje, weryfikuje i sporządza projekty rzeczowo-finansowe planu inwestycji i remontów jednostek organizacyjnych Policji i organów podległych KGP oraz ich korekty na dany rok budżetowy, na podstawie przesłanych potrzeb inwestycyjno-remontowych oraz bierze udział w pracach planistycznych przy opracowywaniu budżetu Państwa w zakresie budownictwa służbowego i modernizacji istniejących obiektów Policji
  • Sporządza sprawozdania kwartalne z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych przez jednostki organizacyjne Policji oraz opracowania dotyczące wydatkowania i dofinansowania ze środków budżetowych i pozabudżetowych
  • Opracowuje i analizuje wykazy rzeczowo-finansowe dotyczące programów inwestycji jednostek organizacyjnych Policji i przedstawia szczegółowe informacje o stanie zaawansowania procedur formalnych dotyczących przygotowania poszczególnych inwestycji do realizacji
  • Prowadzi i aktualizuje bazę posterunków Policji reaktywowanych od 2016 roku i planowanych do odtworzenia
  • Opracowuje, analizuje i przetwarza informacje o osiągniętych wartościach mierników ze wskazanych obszarów dotyczących właściwości merytorycznej Wydziału wynikających z Planu Działalności Komendanta Głównego Policji
  • Monitoruje, analizuje i weryfikuje rozliczenia inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym przedstawiane przez poszczególne jednostki Policji szczebla KGP/KWP/KSP/SP/CSP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe ponad 2 lata w obszarze planowania i wydatkowania środków finansowych
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość przepisów związanych z finansowaniem inwestycji z budżetu Państwa
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność stosowania prawa oraz aktów wykonawczych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym lub budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej w zakresie analiz i rozliczeń działalności inwestycyjno-remontowej
  • Przeszkolenie z zakresu planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa
  • Przeszkolenie z obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych
  • Przeszkolenie z zakresu tworzenia baz danych
  • Wiedza ogólnobudowlana
  • Znajomość zasad finansowania i realizacji inwestycji
Co oferujemy
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Możliwość współpracy z ekspertami
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Imprezy okolicznościowe dla dzieci
  • Dobrą lokalizację
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Stołówkę   
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Informacja o dostępności cyfrowej stron internetowych Komendy Głównej Policji:

https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75479,Zapewnienie-dostepnosci-cyfrowej-stron-internetowych-Komendy-Glownej-Policji.html

  • Informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN:

https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
  • przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
  • Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
  • Jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopię certyfikatu.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
  • Rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze.
  • Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Planowane rozpoczęcie pracy – w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  • WZÓR WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE:   http://bip.kgp.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzor-oswiadczenia-kandy/23099,Wzory-oswiadczen.html
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik  2,1067  kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok).
    Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.)
  • WZÓR WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://bip.kgp.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzor-oswiadczenia-kandy/23099,Wzory-oswiadczen.html
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu tworzenia baz danych
calendar icon

Aplikuj

do 13 kwietnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118298"
na adres:


Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

1)   za pośrednictwem operatora pocztowego lub
2)   osobiście w Komendzie Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15)

W formie elektronicznej poprzez:

1)   Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
2)   pocztę elektroniczną na adres e-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl

(w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
pod numerami telefonów 47 72 135 66, kom. +48 664 973 039.
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.04.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Monika Białecka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji Policji/Biuro Kadr i Organizacji Policji

Wprowadzono: 03.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×