Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 116385 / 28.02.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: nadzoru finansowo-ekonomicznego ANS w Inspektoracie Ekonomiki ANS, Departament Żeglugi Powietrznej
#administracja publiczna #audyt #finanse publiczne #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach opłat terminalowych, w tym przygotowania projektów decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu w sprawach opłat terminalowych
  • Prowadzi sprawy związane ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z opłatami nawigacyjnymi i finansowymi aspektami działalności instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej
  • Bierze udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Inspektorat oraz zapewnia obsługę administracyjną procesu i spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, dokumentowaniem oraz organizacją bieżącego nadzoru
  • Bierze dział w realizacji spraw związanych z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej w obszarze efektywności kosztowej i inwestycji
  • Realizuje sprawy związane z udziałem Prezesa Urzędu w realizacji nadzoru właścicielskiego nad Polską Agencją Żeglugi Powietrznej wynikającego z ustawy o PAŻP, w tym bierze udział w przygotowaniu projektów opinii do planów i sprawozdań PAŻP w zakresie zagadnień finansowo-ekonomicznych oraz koordynuje przygotowania projektów opinii zbiorczych do tych dokumentów w celu zapewnienia efektywności kosztowej i zgodności działalności instytucji z przepisami prawa i zasadami Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej.
  • Bierze udział w realizacji zadań związanych z organizacją konsultacji z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, w tym bierze udział w przekazywaniu właściwym podmiotom informacji i dokumentacji dotyczących opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, w celu zapewnienia zgodności z przepisami dotyczącymi Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej, w tym systemu skuteczności działania i opłat.
  • Bierze udział w realizacji zadań związanych z przygotowaniem instrukcji i stanowiska RP bądź Urzędu na spotkania przedstawicieli europejskich, polskich oraz międzynarodowych instytucji w aspekcie ekonomiczno-finansowego obszaru działalności instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej
  • Bierze udział w realizacji zadań związanych z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w aspekcie ekonomiczno-finansowym oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub prawo lub finanse i rachunkowość lub ekonometria lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub Wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w lotnictwie lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomiczno-finansowymi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej; przepisy międzynarodowe EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania.
  • Znajomość analizy finansowej
  • Znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
  • Znajomość Kpa
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne w zakresie: finansowania ANS oraz jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze jego uzyskania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość ekonometrii i statystyki
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników 
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sporotwo - rekreacyjnych
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7 00 - 9 00 i skończenie jej po 8h)
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery
  • Miejsce do odświeżenia się
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
calendar icon

Aplikuj

do 14 marca 2023

na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
"Oferta pracy LOŻ -7/4 -19/2023"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) z dopiskiem
"oferta pracy: LOŻ-7/4-19/2023" w tytule wiadomości.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 74 02
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Aleksandra Małachowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 28.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×