Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 113689 / 12.01.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: budżetowych w Wydziale Budżetu, Biuro Finansowe
#administracja publiczna #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Kształtujemy zasoby środowiska naturalnego w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, rozwijamy postawy proekologiczne oraz tworzymy nowoczesną politykę klimatyczno-energetyczną państwa. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje, na podstawie jednostkowych zapotrzebowań od komórek organizacyjnych Ministerstwa zbiorcze zestawienia środków budżetowych w ujęciu miesięcznym oraz weryfikuje kwoty ujęte w zapotrzebowaniach z harmonogramem komórki na dany miesiąc, w tym w zakresie bezzwrotnych środków zagranicznych (m.in. z POliŚ, MF EOG i NMF)
  • Sporządza zbiorczy harmonogram dochodów i wydatków Ministerstwa jako dysponenta III stopnia, a także weryfikuje zgodność przekazanych przez komórki organizacyjne korekt harmonogramów z planem rzeczowo- finansowym
  • Sporządza kwartalne formularze z wykonania planu finansowego i przekazuje je do dysponenta części budżetowych
  • Przeprowadza analizę stanu środków finansowych w rejestrze faktur
  • Przygotowuje miesięczną analizę dla Dyrektora Generalnego z wykonania planów finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych
  • Bierze udział w opiniowaniu procedur, instrukcji wykonawczych, porozumień, zapisów projektów umów, wskazuje obszary wymagające zmian
  • Przygotowuje zestawienia, raporty i informacje w zakresie realizacji budżetu dysponenta III stopnia oraz dokonuje analizy zestawień z wykonania planu wydatków.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w obszarze analiz finansowych albo 1,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Podstawowa znajomośc ustaw: o finansach publicznych i o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość rozporządzeń w sprawie: szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych; szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • Umiejętność obsługi programu Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), gratyfikacja finansowa za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • praca hybrydowa (w zależności od charakteru pracy)
  • ruchomy czas pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym m. in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • świadczenia dodatkowe: karty sportowe, zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • przyjazne miejsce pracy: pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu oraz prysznice, bufet w siedzibie urzędu, pokój relaksu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
    oraz osobom z uszkodzonym słuchem

 

Dodatkowe informacje
  • Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa
    Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
  • Zapraszamy do obejrzenia filmu "Ludzie od klimatu" https://www.youtube.com/watch?v=Y0L_ws9SGnI
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru z użyciem następujących metod i technik:

  • analiza dokumentów
  • sprawdzian wiedzy
  • sprawdzian znajomości języka obcego
  • sprawdzian umiejętności
  • wywiad behawioralny
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 stycznia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: BFsp218/2022
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
883-840-085
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną na stronie: https://www.gov.pl/web/klimat/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim

Wprowadzono: 12.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×