Biuro - zdjęcie 2
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
00-926 Warszawa Wspólna 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 104705 / 20.08.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: administracji kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, Biuro Dyrektora Generalnego
#zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozlicza i ewidencjonuje czas pracy oraz absencje pracowników Urzędu, przygotowuje harmonogramy czasu pracy pracowników niepełnozatrudnionych oraz pełniących dyżury w dni wolne od pracy, wprowadza informacje o czasie pracy, dyżurach i absencjach pracowniczych do systemu kadrowo – płacowego, w celu dostarczenia aktualnej informacji o dyscyplinie pracy oraz w celu zapewnienia wypłaty świadczeń pracowniczych w należnej wysokości.
  • Przygotowuje dokumentację związaną ze stosunkiem pracy, w tym również w sprawach ubezpieczeniowych oraz emerytalno – rentowych obecnych oraz byłych pracowników Urzędu, zakłada i prowadzi teczki akt osobowych oraz prowadzi i uzupełnia system kadrowo – płacowy, w celu zapewnienia kompletności dokumentacji pracowniczej oraz jej właściwego prowadzenia i przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Uczestniczy w ustalaniu uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, ekwiwalentów za urlopowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń pracowniczych oraz przygotowuje projekty dokumentów w tych sprawach w celu przekazania komórce wypłacającej świadczenia finansowe informacji na temat należnych świadczeń.
  • Obsługuje proces przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników Urzędu, przygotowuje skierowania i dba o terminowość ich realizacji oraz monitoruje realizację umów na usługę służby medycyny pracy w celu zapewnienia profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Urzędu zgodnie z przepisami prawa.
  • Uczestniczy w procesie uzyskiwania i potwierdzania uprawnień pracowników i osób współpracujących z Urzędem do wstępu do jego siedziby, przygotowuje wnioski o wydanie przepustek osobowych na teren Urzędu, sporządza kwartalne zestawienie osób uprawnionych oraz dba o terminowy zwrot przepustek w celu zapewnienia dostępu do Urzędu osobom trzecim.
  • Sporządza analizy, zestawienia i raporty w celu skompletowania danych do przygotowania okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), urzędu obsługującego ministra właściwego w sprawach administracji publicznej, nadzorującego Głównego Geodetę Kraju, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) oraz w celu udzielenia bieżącej informacji kierownictwu Urzędu, a także udziela informacji i porad pracownikom Urzędu w celu zapewnienia pełnej obsługi kadrowej.
  • Uczestniczy w procedurze sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, w procedurze wartościowania stanowisk pracy oraz w przygotowaniu dokumentacji kandydatów do postępowań kwalifikacyjnych do służby cywilnej w celu zapewnienia właściwiej realizacji przez Urząd przepisów ustawy o służbie cywilnej.
  • Uczestniczy w obsłudze Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w komórce kadrowej
  • Dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych systemów kadrowo – płacowych.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub kadr i płac
  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw personalnych
  • przeszkolenie z zakresu płac i ubezpieczeń społecznych
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych)
  • trzynaste wynagrodzenie
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa udzielana w trudnych sytuacjach zyciowych, dofinansowanie wypoczynku pracownika lub dla dzieci pracownika, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, dofinansowanie zajęć sportowych – karty Multisport,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP)
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
  • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna złożonych ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa rekrutacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-09-12
Przewidywany czas zastępstwa do: 2023-06-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 5 września 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 104705"
na adres:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa,

lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 56 31 478
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Główny Geodeta Kraju, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa; e-mail: iod@gugik.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 20.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×