Warszawa - panorama
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
00-564 Warszawa Ul. Koszykowa 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 104085 / 10.08.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #BHP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją UdSC jest tworzenie warunków dla bezpiecznej i profesjonalnie zarządzanej migracji. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza szkolenia w zakresie BHP (instruktaże ogólne w ramach szkoleń wstępnych) pracowników i innych osób podlegających szkoleniom (stażyści, praktykanci) oraz przekazuje informacje z zakresu BHP i ppoż zleceniobiorcom w celu posiadanie przez te osoby niezbędnej wiedzy i umiejętności z zakresu BHP i ppoż.
  • Bierze udział w prowadzeniu postępowań powypadkowych oraz opracowuje dokumentację wypadków przy pracy oraz wypadków w drodze do pracy lub z pracy w celu uzyskania przez poszkodowanych należnych świadczeń.
  • Bierze udział w pracach Komisji BHP, w tym w dokonywaniu przeglądów warunków pracy (w siedzibach UDSC w Warszawie oraz w Ośrodkach dla Cudzoziemców) w celu przekazania pracodawcy wniosków dotyczących poprawy warunków pracy.
  • Przeprowadza samodzielnie kontrole bhp (w tym kontrole w domach pracowników przed podjęciem telepracy) w celu przekazania pracodawcy informacji na temat warunków pracy.
  • Opracowuje oraz opiniuje regulacje wewnętrzne w zakresie BHP (regulaminy, zarządzenia, procedury, instrukcje) w celu przekazania pracownikom informacji o zasadach i sposobach postępowania oraz prawach i obowiązkach w zakresie BHP.
  • Bierze udział w opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego w celu przekazania pracownikom informacji o zagrożeniach na stanowiskach pracy oraz sposobach zapobiegania i ochrony przed nimi.
  • Sporządza dla pracodawcy oraz dla MSWiA okresowe analizy stanu BHP w celu przekazania informacji o aktualnym stanie BHP oraz propozycji przedsięwzięć mających na celu poprawę bezpieczeństwa i warunków pracy.
  • Wykonuje pozostałe zadania służby BHP określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w służbie BHP
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie BHP zawartych w Kodeksie pracy oraz przepisach wykonawczych.
  • Znajomość przepisów dotyczących wypadków, chorób zawodowych i profilaktyki zdrowotnej.
  • Znajomość przepisów dotyczących zagrożeń biologicznych w środowisku pracy.
  • Ogólna znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
  • Znajomość najnowszych wytycznych Polskiej Rady Resuscytacji dotyczących pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Aktualne szkolenie okresowe BHP dla służb BHP.
  • Przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Umiejętność przekazywania wiedzy na szkoleniach.
  • Samodzielność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa pracy.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej.
  • Przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw."13-stka"
Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat
Możliwość rozwoju zawodowego (m.in. dofinansowanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, szkolenia)
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wyjazdy służbowe.

Budynek częściowo przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dodatkowe informacje

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie oraz o metodach i technikach jakie będą zastosowane.


Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające
prawidłowych i podpisanych własnoręcznie oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w
„wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.


Prosimy o nie nadsyłanie CV, tylko załączenie wypełnionego i odręcznie podpisanego FORMULARZA -
INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE. Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń,
które są dostępne na stronie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod linkiem https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia


Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest
obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w
ogłoszeniu. PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO OBYWATELSTWO POLSKIE A
WYŁĄCZNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANYM OBYWATELSTWIE POLSKIM. W przypadku przedstawienia dokumentów w
języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Proces rekrutacyjny w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców będzie przeprowadzony w formie
wideokonferencji on-line, z wykorzystaniem narzędzia kontaktu zdalnego (Zoom).

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-11-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - FORMULARZ DOSTĘPNY POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego aktualne szkolenie okresowe BHP dla służb BHP.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
calendar icon

Aplikuj

do 26 sierpnia 2022

na adres:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
ul. Taborowa 33
02-699 Warszawa
z dopiskiem "Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi Biura Dyrektora Generalnego - Ogłoszenie nr 104085"

Dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej
Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kariera@udsc.gov.pl
(wymagane potwierdzenie przesłania oferty pod nr. tel. 22 60 150 76/ 175 61/ 175 62)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60-150-76
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców z siedzibą w Warszawie, ul.Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, (adres korespondencyjny: ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa), tel. 22 60-174-01-02, adres poczty email: rodo@udsc.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@udsc.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Udostępnił: Jolanta Kurowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×