Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
00-015 Warszawa UL. Sienkiewicza 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 98301 / 09.05.2022
Dołącz do nas jako:

referent prawny

Do spraw: obsługi prawnej Inspektoratu w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wydaje opinie prawne w przeprowadzonych kontrolach i ocenia materiały kontroli pod kątem prawidłowości udokumentowania, wykonuje czynności prawne w ramach pomocy prawnej
  • prowadzi postępowania administracyjne, opracowuje projekty decyzji i postanowień
  • udziela pracownikom Inspektoratu porad prawnych i konsultacji dotyczących postępowań kontrolnych i pokontrolnych
  • realizuje uprawnienia przysługujące Inspekcji Handlowej w zakresie postępowania karnego i postępowania w sprawach o wykroczenia
  • prowadzi kontrole wewnętrzne
  • zajmuje się zleconymi zadaniami związanymi z kwestiami organizacji Inspektoratu m.in. umieszczaniem informacji na stronie internetowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze lub administracyjne
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców
  • znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, karnego, prawa o wykroczeniach
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą prawną
  • skuteczna komunikacja
  • znajomość elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)

Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”)

Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych

Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych

Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych

Wsparcie finansowe w trudnych sytyacjach

 

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.

Budynek przy ul. Sienkiewicza 3 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie BIP Urzędu.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W swoim CV podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię mailowo lub telefonicznie.

Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia, zostaną zniszczone po zakończeniu naboru.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna ofert kandydatów

Sprawdzian wiedzy

Rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
calendar icon

Aplikuj

do 23 maja 2022

na adres:
w formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „Oferta pracy PO”

w formie elektronicznej:
za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
UWAGA!
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    ·           Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest: Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, z siedzibą w Warszawie przy ul. Sienkiewicza 3.

    ·           Z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem pod adresem e-mail: ikopyscinska@wiih.org.pl, telefonicznie: 22-826-18-30 /826-42-09 wew. 42 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

    ·           Cel przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    ·           Podstawa prawna przetwarzania danych: Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie
    nw. przepisów:

    -         art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 265, ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz

    -         art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b – w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, natomiast inne dane, będą przetwarzane na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a ww. rozporządzenia);

    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (art. 9 ust. 2 lit. a).

    ·         Informacje o odbiorcach danych osobowych: Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.

    ·         Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres niezbędny do jego zakończenia, z uwzględnieniem postanowień art. 33 ustawy o służbie cywilnej, tj. z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

    ·         Zgodnie z RODO przysługuje Państwu prawo do:

    -         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    -         sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    -         ograniczenia przetwarzania danych;
    -         usunięcia danych osobowych;
    -         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; tel.: 22-531-03-00).
    ·         Informacja o wymogu podania danych:

    Podanie przez Państwa niezbędnych danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    ·         Inne informacje: Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Lipińska-Piątek

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. pracowniczych

Wprowadzono: 09.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×