Warszawa - panorama
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 85847 / 12.10.2021
Dołącz do nas jako:

referendarz

w Wydziale Współpracy Międzynarodowej, Integracji Cudzoziemców i Projektów Finansowanych z UE w Departamencie Pomocy i Integracji Społecznej

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ­Wymienia informacje i prowadzi konsultacje z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w zakresie wsparcia udzielanego cudzoziemcom oraz opracowuje materiały sprawozdawcze dotyczące realizacji programów integracji cudzoziemców i świadczeń pomocy społecznej udzielanych cudzoziemcom.
  • ­Prowadzi sprawy związane z implementacją Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014 – 2020 oraz na lata 2021-2027 w obszarze pomocy i integracji społecznej, w tym bierze udział w programowaniu wdrażania krajowego w obszarze komponentu integracyjnego.
  • ­Prowadzi korespondencję, opracowuje materiały, odpowiada za wymianę informacji i utrzymywanie kontaktów z właściwymi instytucjami zaangażowanymi w system zarządzania oraz wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce, w tym bierze udział w przygotowaniu i realizacji projektów pozakonkursowych Departamentu.
  • ­Przygotowuje wkłady i materiały do dokumentów strategicznych, implementacyjnych, programów operacyjnych związanych z prowadzeniem polityki rozwoju i wdrażaniem funduszy UE w Polsce oraz do krajowych i międzynarodowych dokumentów sprawozdawczych w zakresie dotyczącym pomocy i integracji społecznej.
  • ­Gromadzi i opracowuje informacje sprawozdawcze z realizacji „Krajowego Programu Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu. Aktualizacja 2021-2027 – polityka publiczna z perspektywą do roku 2030.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie stosunków międzynarodowych, politologii, europeistyki, polityki społecznej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość krajowych dokumentów strategicznych i programowych dotyczących polityki społecznej (SOR, SRKL, KPPUiWS)
  • Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem Rozdziału 5
  • Znajomość rozporządzenia UE 2021/1057 oraz 2021/1060 w zakresie realizacji projektów z obszaru włączenia społecznego i usług społecznych
  • Znajomość przepisów kpa w szczególności rozdział 7 i 10
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

-          Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.00.

-          Możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.

-          Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).

-          Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.

-          Bufet pracowniczy.

-          Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.

-          Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem.

-          Pokój dla rodzica z dzieckiem, tzn. pokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka).

-          Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.

-          Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

-          Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).

-          Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

-          Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.

-          Refundacja wydatków na cele kulturalne.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

-       Praca administracyjno-biurowa.

-       Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

-       Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

-       Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

-       Zagrożenie korupcją.

-       Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

-       Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Dodatkowe informacje

-       Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:

https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow ,

-       Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,

-       Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,

-       W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,

-       W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,

-       Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

-       W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

-       Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). 

-       Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Etapy, metody oraz techniki naboru:

-       weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,

-       sprawdzian wiedzy lub umiejętności.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 27 października 2021

na adres:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
• przez Internet za pomocą ePUAP

W liście motywacyjnym i na kopercie proszę umieścić dopisek: DPS-6
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 661-13-64, 22 661-13-63, 22 661-14-65.
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl 

    Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.

    Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.

    W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Michniak-Kasprzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Naborów i Ocen/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×