referendarz
Do spraw: organizacyjno-medialnych Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Medialnej w Gabinecie Szefa Urzęduz niepełnosprawnościami
ul. Wspólna 2/4
2025 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych znajomość języków obcych
Aplikuj
do 27 września 2025
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa
Z dopiskiem "referendarz GSU”
- Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu