Biuro - zdjęcie 2
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
00-950 Warszawa pl. Powstańców Warszawy 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 144915 / 14.11.2024
Dołącz do nas jako:

referendarz

Do spraw: pomocy publicznej w Wydziale Sprawozdawczości, Departament Monitorowania Pomocy Publicznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udziela wsparcia użytkownikom systemu monitorowania pomocy - SHRIMP w zakresie realizacji obowiązków sprawozdawczych w celu zapewnienia prawidłowego udzielania i sprawozdawania pomocy publicznej oraz realizuje jego prawidłowe wdrożenie w nowo utworzonych podmiotach udzielających pomocy.
  • Nadzoruje wywiązywanie się z realizacji obowiązków sprawozdawczych w celu zapewnienia kompletności i poprawności gromadzonych danych o pomocy publicznej.
  • Sporządza raporty o pomocy publicznej i pomocy de minimis, w tym pomocy udzielanej w ramach programów operacyjnych w celu zapewnienia przejrzystości pomocy oraz dostępu do informacji publicznej.
  • Administruje systemem monitorowania pomocy publicznej SHRIMP.
  • Działa na rzecz rozwoju systemu monitorowania pomocy SHRIMP w szczególności w związku z jego funkcja centralnego rejestru pomocy de minimis oraz systemu udostępniania danych o pomocy SUDOP w celu zwiększania wydajności i funkcjonalności obydwu systemów.
  • Zapewnia aktualność strony internetowej UOKIK w zakresie sprawozdawczości pomocy publicznej i kompletność danych gromadzonych w bazie SUDOP w celu zapewnienia przejrzystości pomocy oraz dostępu do informacji publicznej.
  • Działa na rzecz zwiększenia przejrzystości pomocy publicznej poprzez zapewnienie pełnego i łatwego dostępu do informacji publicznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Wiedza i umiejętność jej wykorzystania w zakresie: znajomość przepisów ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
  • Znajomość programu Excel.
  • Posiadanie kompetencji: analityczne myślenie, skuteczna komunikacja, współpraca.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe kierunkowe: informatyka lub statystyka lub matematyka lub ekonomia lub administracja lub zarządzanie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w tworzeniu i obsłudze baz danych oraz w pracy z dużą ilością danych lub w pracy w zakresie pomocy publicznej lub w pracy w administracji publicznej
  • Ukończenie studiów podyplomowych z zakresu: integracji europejskiej lub funduszy strukturalnych lub statystyki publicznej lub obsługi baz danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Znajomość innego języka Wspólnoty na poziomie co najmniej B1.
  • Wiedza i umiejętność jej wykorzystania w zakresie: zasad legislacji, prawa unijnego w zakresie pomocy publicznej, zasad statystyki publicznej, problematyki integracji europejskiej, problematyki funduszy strukturalnych.
  • Znajomość programów MS Access oraz Discoverer.
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • dodatek do wynagrodzenia za staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - „13tka”
  • nagrody jubileuszowe (od 20 lat pracy przyznawane co 5 lat);
  • możliwość pracy hybrydowej w wymiarze jednego dnia pracy zdalnej w tygodniu
  • elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 09.00)
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego: różnorodny pakiet szkoleń (grupowych i indywidualnych), dofinansowanie do studiów i studiów podyplomowych, aplikacji radcowskiej, szkoleń językowych, platforma do nauki języka angielskiego i niemieckiego, biblioteka na terenie Urzędu
  • możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w ciekawych projektach, w tym tych dofinansowanych z funduszy europejskich
  • możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pomoc finansowa w związku ze zwiększonymi wydatkami w okresie świąteczno-zimowym
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej Multisport oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • owocowe wtorki
  • udogodnienia dla rowerzystów: pomieszczenie do przechowywania rowerów w siedzibie Urzędu 
  • doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację – w centrum Warszawy (blisko stacji  metro „Centrum” i "Świętokrzyska", stacji PKP i SKM „Śródmieście”, stacji PKP „Centrum”)
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca ukończenie studiów podyplomowych z zakresu: integracji europejskiej lub funduszy strukturalnych lub statystyki publicznej lub obsługi baz danych
  • Dokument potwierdzający znajomość innego języka Wspólnoty na poziomie co najmniej B1.
  • Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
calendar icon

Aplikuj

do 27 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa (kancelaria UOKiK mieści się w Centrum Konferencyjnym UOKiK) z dopiskiem DMP-4-WS-S
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 55 60 850
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Udostępnił: Anna Valet

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 14.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×