Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 140137 / 12.07.2024
Dołącz do nas jako:

referendarz

Departamencie Jednostek Nadzorowanych i Podległych w Wydziale Zarządzania
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w Departamencie: w tym m.in. wydaje upoważnienia osobom przetwarzającym dane osobowe, prowadzi rejestr tych osób za pośrednictwem dedykowanej bazy oraz na bieżąco monitoruje aktualizacje;
  • Prowadzi rejestry / ewidencje na potrzeby departamentu, tematycznie związane z bezpieczeństwem informacji i ochroną danych osobowych
  • Zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych w tym: dokonuje analizy ryzyka, ocenia i szacuje ryzyko oraz podejmuje działania zmierzające do ograniczenia ryzyka
  • Nadzoruje realizację porozumienia zawartego przez Ministerstwo z KPRM w zakresie ZSI w tym: monitoruje proces realizacji postanowień porozumień, dokonuje wymiany informacji, raportuje, prowadzi sprawozdawczość, aktualizuje i doprecyzowuje warunki zawartych porozumień;
  • Utrzymuje systemy IT w zakresie baz danych: bazy umów sprzedaży udziałów spółek inseminacyjnych, bazy fundacji MRiT oraz ZSI, w tym: administruje w warstwie aplikacji (m.in. zapewnia jakości danych, zarządza uprawnieniami, etc.), zapewnia bieżące wspieranie użytkowników w zakresie obsługi systemów, w tym monitoruje bieżącą aktualizację systemu, dokonywaną przez uprawnionych pracowników, sporządza raporty, przeprowadza szkolenia/ spotkania informacyjne dla użytkowników.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość przepisów dotyczących RODO
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów określających funkcjonowanie administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi MS Office w stopniu zaawansowanym
  • Kreatywność
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja, Rzetelność
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunkach: bezpieczeństwo, bezpieczeństwo narodowe, administracja i pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów dot. ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji utrzymania i administrowania systemem IT, pracy w bazach danych i systemach informacji gospodarczej (KRS, KRZ, IMSiG)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi plików bazodanowych
  • Wiedza z zakresu obsługi narzędzi analityczno-raportujących.
Co oferujemy

 

elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
·         podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,

·         przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,

dodatkowe finansowe wsparcie świąteczne,
·         atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,

·         pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników, gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),

·         Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,

·         staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli

·         system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,

  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

·         częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

·         zagrożenie korupcją

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Dodatkowe informacje

·       Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami

·       Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

·       Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

·       Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

·       Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

·       Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

·       W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.

·       Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

·       Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

·       W swoim CV podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

·       W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.

·       Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

·       Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.     weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny,

2.     rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.

 

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia dokumentu potwierdzająca dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 29 lipca 2024

na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DNP 106
Decyduje data: wpływu do urzędu

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w zakresie merytorycznym (22) 411 97 95 w zakresie procesu rekrutacyjnego (22) 411 99 81
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 96 70.

    2.      Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: ioddg@mrit.gov.pl

    Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbińska-Kłos

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×