KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 75651 / 10.03.2021
Dołącz do nas jako:

radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Do spraw: zarządzania projektem Katalogi Administracji Publicznej w Zespole do spraw Rozwoju Oprogramowania Departamentu Rozwoju Usług
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia realizację projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa poprzez monitorowanie wykonania budżetu projektu, zaawansowania realizacji zaplanowanych prac, identyfikowanie odchyleń, planowanie i monitorowanie skuteczności działań korygujących.
  • Sporządza dokumentację projektową do przygotowania sprawozdania z realizacji projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Raportuje o przebiegu projektu Katalogi Administracji Publicznej do Komitetu Sterującego i kierownictwa jednostki.
  • Planuje i organizuje prace zespołów projektowych realizujących projekt „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Deleguje zadania członkom zespołu i koordynuje działania.
  • Opracowuje procesy i procedury dotyczące wdrożenia projektowanego rozwiązania w celu zapewnienia mechanizmów sterowania projektem „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa i monitorowania wdrożenia, zapewnienia jakości wytwarzanych produktów oraz zgodności z wymaganiami prawa.
  • Opracowuje plany i harmonogramy wdrożeń oraz nadzoruje ich realizację, kontroluje jakość wykonywanych zadań, opracowuje dokumentację powdrożeniową w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii w obszarze założeń projektu oraz z wykonawcami projektu. Prowadzi sprawy związane z zawieraniem, aneksowaniem, realizacją i rozliczaniem umów z wykonawcami rozwiązań programistycznych i infrastrukturalnych oraz usług.
  • Przygotowuje porozumienia z podmiotami zewnętrznymi będącymi partnerami i interesariuszami projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, koordynuje współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz monitoruje realizację porozumień zawartych z Partnerami projektu.
  • Planuje i nadzoruje wdrażanie strategii komunikacji projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w uzgodnieniu z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Kancelarii.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w zarządzaniu projektami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • Znajomość dokumentów programowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
  • Umiejętność sporządzania zestawień budżetowych
  • Zarządzanie ludźmi
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Myślenie analityczne
  • Współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe w zakresie projektów informatycznych lub studia podyplomowe w tym zakresie
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami potwierdzone certyfikatami (np. PRINCE2 Foundation)
  • Przeszkolenie w zakresie praktycznego zarządzania projektami (np. Prince 2 Practitioner)
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania ryzykiem (MoR)
  • Przeszkolenie w zakresie metodyk zwinnych (Scrum, Agile)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
  • Doświadczenie przy realizacji projektów w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz
    ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Stołówkę pracowniczą
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia (certyfikaty, zaswiadczenia)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
calendar icon

Aplikuj

do 26 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Ul. Królewska 27, 00-060 W-wa z dopiskiem: BIP: "75651, radca Szefa KPRM/DRU/23"
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, ul. Królewska 27, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 245 57 63 (komórka ds. kadr), nr tel. (22) 245 55 44 (Departament Rozwoju Usług).
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 10.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×