KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 99519 / 28.05.2022
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: bezpieczeństwa i utrzymania infrastruktury krytycznej w ośrodkach przetwarzania danych, w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w Wydziale Infrastruktury w Departamencie Zarządzania Systemami
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z realizacją zadań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, dotyczące bezpieczeństwa i utrzymania ciągłości działania systemów teleinformatycznych telekomunikacyjnych w infrastruktury krytycznej i zabezpieczenia Security Management System w zakresie utrzymania ich w ośrodkach przetwarzania danych.
  • Prowadzi sprawy, w zakresie właściwości ministra ds. cyfryzacji oraz Pełnomocnika Ministra Cyfryzacji ds. utrzymania infrastruktury krytycznej i systemów zarządzania bezpieczeństwem ośrodków przetwarzania danych, związane z tworzeniem i aktualizowaniem Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego i Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego, oraz innych aktów prawnych związanych z infrastrukturą krytyczną i zarządzaniem kryzysowym.
  • Przygotowuje analizy, opinie, wnioski, propozycje rozwiązań systemowych oraz inne niezbędne dokumenty na potrzeby Kierownictwa w zakresie funkcjonowania zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej oraz zarządzania kryzysowego w zakresie ochrony infrastruktury krytycznej i systemów zarzadzania bezpieczeństwem ośrodków przetwarzania danych w zakresie będących we właściwości komórki organizacyjnej.
  • Analizuje i opiniuje projekty aktów prawnych oraz inne dokumenty dotyczące zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, ochrony infrastruktury krytycznej i bezpieczeństwa Security Management System w ośrodkach przetwarzania danych, pozostające zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
  • Przygotowuje analizy ryzyka, plany ciągłości działania, polityki bezpieczeństwa i inne dokumenty dla systemów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych będących we właściwości komórki organizacyjnej na potrzeby Ministra ds. cyfryzacji oraz Pełnomocnika Ministra Cyfryzacji ds. utrzymania infrastruktury krytycznej i systemów zarządzania bezpieczeństwem ośrodków przetwarzania.
  • Monitoruje zadania związane z bezpieczeństwem utrzymania ciągłości działania systemów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych kolokowanych w ośrodkach przetrwania danych będących we właściwości komórki organizacyjnej, w tym w szczególności systemu kontroli dostępu SKD/ACC, systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemu dozoru monitoringu kamer przemysłowych CCTV, systemu gaszenia gazem SUG, systemu sygnalizacji pożaru SSP i ppoż. oraz systemu zarządzania kluczami i depozytorami do kluczy.
  • Monitoruje zadania związane z bezpieczeństwem fizycznym ośrodków przetwarzania danych będących we właściwości komórki organizacyjnej, w tym w zakresie realizacji procedur bezpieczeństwa określonych przez instytucje państwowe.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego lub administracji lub prawa
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w zakresie w zakresie realizacji zadań związanych z bezpieczeństwem wewnętrznym i zabezpieczeniami technicznym ośrodków przetwarzania danych oraz infrastruktury krytycznej
  • Znajomość ustawy: o Infrastrukturze krytycznej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie osób i mienia, kodeks postępowania administracyjnego, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
  • Wiedza z zakresu: monitorowania i zarządzania utrzymaniem zabezpieczenia systemów informatycznych, bezpieczeństwa wewnętrznego, metryk zarządzania projektami, zasad zarządzania ryzykiem, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu zarządzania bezpieczeństwem Infrastruktury Krytycznej
  • Doświadczenie zawodowe powyżej pół roku w realizacji zadań związanych z zabezpieczeniami technicznymi ośrodków przetwarzania danych, zarzadzaniem kryzysowym i ochroną infrastruktury krytycznej w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczynania pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłaty do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 

Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.

Dodatkowe informacje

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:

- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub

- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.

Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:

https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • kopie dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1
calendar icon

Aplikuj

do 9 czerwca 2022

na adres:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 99519, BKRZ.WRZK.2100.1.7.107.2022.MK

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
- 22 694 73 15 - zespół ds. rekrutacji
- 22 729 997 968 - Departament Zarządzania Systemami
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 28.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×