KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 95907 / 30.03.2022
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: analizy procesów biznesowych, weryfikacji oraz określania wymagań dla Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w zakresie międzynarodowej wymiany danych w Wydziale ds. Programu CEPiK w Departamencie Zarządzania Systemami
#administracja publiczna #informatyzacja #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje procesy w zakresie międzynarodowej wymiany danych o pojazdach i kierowcach z państwami członkowskimi Unii Europejskiej, w tym: a) bierze udział w opracowywaniu europejskich aktów prawnych oraz monitoruje przebieg legislacji w zakresie międzynarodowej wymiany danych o pojazdach i kierowcach oraz definiuje wymagania dla Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w związku z międzynarodową wymianą danych, uczestniczy w europejskich grupach roboczych, wymienia doświadczenia – best practices z przedstawicielami innych państw członkowskich na forum europejskim, b) koordynuje procesy związane z obsługą wymiany danych i poprawą jakości danych w związku z międzynarodową wymianą danych o pojazdach i kierowcach w ramach aktów prawa UE, w tym Decyzji 2008/615/WSiSW oraz 2008/616/WSiSW, Dyrektywy 2015/413/UE, Dyrektywy 2006/126/UE, Rozporządzenia Rady UE 2018/1541, Dyrektywy 2019/520, Dyrektywy 2018/645 - definiuje nowe wymagania dla podsystemów udostępniania danych, c) współpracuje i komunikuje się z operatorem EUCARIS – RDW w Holandii oraz krajowymi punktami kontaktowymi innych państw członkowskich, definiuje wymagania rozwojowe w zakresie współpracy przy międzynarodowej wymianie danych o pojazdach i kierowcach.
  • Bierze udział w procesach legislacyjnych w zakresie CEPiK (definiuje propozycję inicjatyw rozwojowych wraz z wypracowanym wkładem merytorycznym w zakresie ustaw i rozporządzeń w zakresie CEPiK) oraz powiązanych i mających wpływ na CEPiK zmian prawnych procedowanych przez inne resorty. Opiniuje projekty ustaw i rozporządzeń, bierze udział w Komisjach Prawniczych i ustaleniach, w tym monitoruje zmiany prawne i analizuje ich skutki dla Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
  • Analizuje wpływ zmian na już opracowane rozwiązania informatyczne, planuje warunki ich realizacji, zgłasza, projektuje i uzgadnia z dostawcami oprogramowania sposób realizacji, organizuje współpracę z Interesariuszami i dostawcami oprogramowania, w tym definiuje nowe inicjatywy rozwojowe oraz realizuje prace analityczne.
  • Opracowuje dokumenty o charakterze strategicznym, plany i harmonogramy, materiały analityczne, procedury oraz inne dokumenty związane z Programem CEPiK2.0., niezbędne do prawidłowej realizacji zadań projektowych w ramach Programu. Raportuje w JIRA postęp projektu, przygotowuje i dostarcza sprawozdania oraz prezentacje.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie: opracowywania aktów prawnych (w tym europejskich aktów prawnych) lub legislacji lub obsługi systemów informatycznych lub zarządzania projektami i eksploatacji dużych systemów informatycznych
  • Przeszkolenie w zakresie projektów informatycznych potwierdzone certyfikatami z zarządzania projektami (np. PRINCE2 Foundation) i usługami (np. ITIL Foundation)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Znajomość ustaw: Prawo o Ruchu Drogowym, o Kierujących pojazdami, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość przepisów z zakresu: prawa administracyjnego i prawa Unii Europejskiej, ochrony danych osobowych, standardów prowadzenia projektów oraz programów wspierających prowadzenie projektów, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub informatyczne lub w zarządzaniu projektami
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczynania pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).

Wydłużamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

Dodatkowe informacje

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń
przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563 
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej 
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna złożonych ofert
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Test wiedzy (w przypadku powyżej 10 kandydatów spełniających wymagania formalne)
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Kopie dokumentów (certyfikatów) potwierdzających ukończenie wymaganych przeszkoleń
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 11 kwietnia 2022

na adres:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 95907, BKRZ.WRZK.2100.1.4.61.2022.AL
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
- 22 245 57 99 - Departament Zarządzania Systemami
- 22 694 73 08 - komórka ds. naborów
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:
    https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna 

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Anna Lizuraj

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami / Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 30.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×