KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 92340 / 07.02.2022
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: obsługi realizacji procesów inwestycyjnych w Zespole ds. Inwestycji w Biurze Dyrektora Generalnego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z przygotowaniem, realizacją oraz dokonywaniem odbiorów inwestycji i remontów w budynku przy ul. Królewskiej 27, w tym: dokonuje bieżącej analizy potrzeb z zakresu realizowanej inwestycji, zleca opracowanie dokumentacji technicznej na roboty budowlane i na zadania inwestycyjne oraz remontowe, w tym przygotowuje opisy przedmiotu zamówienia oraz projekty umów, w taki sposób, aby były zgodnie z ustawą Pzp oraz regulacjami wewnętrznymi KPRM, weryfikuje opracowaną przez projektanta dokumentację i uczestniczy w jej odbiorze; bierze czynny udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia (w tym uczestniczy w komisjach przetargowych) oraz monitoruje i koordynuje prace na etapie ich realizacji, uczestniczy w procedurach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych od podmiotów zewnętrznych oraz rozlicza te zadania
  • Realizuje sprawy związane z konserwacjami, naprawami oraz przeglądami w zakresie substancji budynku, w tym przygotowuje, prowadzi i rozlicza umowy z wykonawcami usług konserwatorskich istniejących w obiekcie sieci oraz urządzeń z nimi związanych, prowadzi i nadzoruje umowy z wykonawcami w zakresie przeglądów okresowych budynku, dokonuje wpisów do przewidzianych przepisami prawa rejestrów, 3 dzienników i do Książki Obiektu
  • Uczestniczy w planowaniu środków budżetowych niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, opracowuje program inwestycji
  • Prowadzi sprawy związane z wyborem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi inwestycjami, zgodnie z ustawą Pzp oraz regulacjami wewnętrznymi KPRM oraz sprawuje nadzór nad realizacją tych umów oraz dokonuje ich bieżącego rozliczenia
  • Przygotowuje informacje i sprawozdania wymagane odrębnymi przepisami, dotyczące aspektów technicznych obiektu znajdującego się przy ul. Królewskiej 27, będącego w zarządzie KPRM
  • Prowadzi sprawy dotyczące obsługi bieżących zadań leżących we właściwości Zespołu oraz sprawy dotyczące realizowanych przez Zespół umów w zakresie: weryfikacji merytorycznej dowodów księgowych, sporządzania opisów dowodów księgowych oraz monitorowania dokonywanych wydatków
  • Organizuje w obiekcie, w którym odbywa się stacjonarna praca biurowa (w tzw. czynnym obiekcie), działania mające na celu udostępnienie Wykonawcy frontu robót w ramach realizowanej i nadzorowanej inwestycji, w tym przygotowuje bieżące komunikaty o stanie prac, wyłączeniach różnej infrastruktury w związku z prowadzonymi pracami, a także sporządza harmonogram relokacji pracowników w związku z udostępnianiem kolejnych przestrzeni obiektu do prowadzenia prac remontowo-budowlanych
  • W ramach powierzonych zadań reprezentuje jednostkę przed wykonawcami, innymi urzędami oraz różnymi podmiotami i instytucjami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w zakresie realizacji inwestycji budowlanych
  • Wiedza z zakresu: planowania i koordynowania remontów i inwestycji, ochrony p.poż i bhp, przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów z zakresu finansów publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk technicznych lub ekonomicznych lub administracyjnych
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Uprawnienia budowlane
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 20 lutego 2022

na adres:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 92340, BKRZ.WRZK.2100.6.5.26.2022.AT .

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 694 66 06 - wydział ds. rekrutacji; 22 245 58 77 - Biuro Dyrektora Generalnego
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Tomaszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami / Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 07.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×