Transport - zdjęcie autostrady
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
00-807 Warszawa Aleje Jerozolimskie 94
print as PDF
Ogłoszenie nr 146471 / 02.01.2025
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: pozyskiwania środków zewnętrznych, Wydział Projektów i Funduszy Zewnętrznych, Gabinet Głównego Inspektora.
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest kontrola przestrzegania przepisów obowiązujących w zakresie wykonywania transportu drogowego i niezarobkowego przewozu osób i rzeczy. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi działania mające na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na rzecz Głównego Inspektoratu, poprzez monitoring pojawiających się możliwości finansowania działań ze środków zewnętrznych, organizację spotkań z przedstawicielami instytucji finansujących;
  • Koordynuje przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku o dofinansowanie projektu, uzgadnianie dokumentacji z instytucjami finansującymi, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu;
  • Nadzoruje realizację projektów, w tym monitoruje wykonanie zadań projektowych pod kątem zgodności z harmonogramem i budżetem projektów, weryfikuje zgodność wydatków z zasadami kwalifikowalności, identyfikuje ewentualne nieprawidłowości powstałe przy wykorzystaniu środków, sporządza sprawozdania z realizacji projektów;
  • Opracowuje i aktualizuje wewnętrzne procedury dotyczące pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów, procedury dotyczące procesu realizacji i rozliczania projektów;
  • Opracowuje we współpracy z komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu, projekty zarządzeń Głównego Inspektora w sprawie powołania zespołów przedprojektowych (a następnie projektowych) do spraw przygotowania dokumentacji aplikacyjnej, obejmujących w szczególności zakres prac zespołu przedprojektowego, koncepcję projektu, wstępny harmonogram projektu, szacunkowe koszty projektu;
  • Opracowuje projekty planu finansowego dla projektów;
  • Uczestniczy w opracowywaniu planów zamówień publicznych w ramach projektów oraz w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
  • Znajomość przepisów: Ustawy o transporcie drogowym, prawa unijnego w zakresie transportu drogowego oraz wiedza o funkcjonowaniu i strukturach Unii Europejskiej, Ustawy kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych, Ustawy o służbie cywilnej.
  • Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • Dobra znajomość zasad współfinansowania projektów ze środków UE w ramach realizowanych programów operacyjnych;
  • Kompetencje: komunikatywność, samodzielność, organizacja pracy własnej, dzielenie wiedzą i doświadczeniem, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów, współpraca w zespole, odporność na stres, sumienność, kreatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne lub prawnicze lub w zakresie funduszy unijnych lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami;
Co oferujemy
  • stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość elastycznego czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 10:00) oraz indywidualnego rozkładu czasu pracy;
  • możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu - praca zdalna;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
  • nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych), możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej oraz karty sportowej Medicover Sport.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później;
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146471"
na adres:
1.   Wysyłając na adres:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego – Sekcja Rekrutacji
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
2. Składając osobiście:
Biuro Podawcze czynne:
Poniedziałek w godzinach 8:00-18:00, wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.134.2024

UWAGA!
Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 220 44 84
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Jasiurkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Kadr i Rekrutacji

Wprowadzono: 02.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×