Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 129075 / 25.10.2023
Dołącz do nas jako:

radca

w Wydziale Planowania, Analiz i Kontrolingu, Biuro Budżetowo-Finansowe
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza, opracowuje, analizuje materiały planistyczne dotyczące wszystkich etapów planowania tj. projektu planu/planu finansowego budżetu państwa oraz ich zmian zarówno w cz. 27 – Informatyzacja, w tym środków europejskich realizowanych w ramach programów/projektów, oraz w zakresie dysponentów funduszy celowych cz. 27, z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym
  • Koordynuje proces opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków, w zakresie budżetu dysponentów części 27 - Informatyzacja przy współpracy z departamentami i biurami MC oraz jednostkami podległymi i nadzorowanymi, a także przygotowuje dokumenty i realizuje zadania związane z harmonogramem dochodów i wydatków części 27 – Informatyzacja - poprzez m.in. koordynację procesu zapotrzebowania miesięcznego i dekadowego na środki budżetowe za pomocą informatycznego systemu obsługi budżetu państwa „Trezor” oraz wnioskuje o rezerwy celowe/decyzje zapewnienia finansowania
  • Analizuje przebieg kwartalnego wykonania dochodów oraz wydatków budżetu w zakresie dysponentów części 27 – Informatyzacja
  • Koordynuje prace związane z gromadzeniem, przetwarzaniem informacji finansowych dostarczanych od pracowników kierujących poszczególnymi projektami realizowanymi z udziałem środków Unii Europejskiej
  • Analizuje i przedkłada propozycje przeniesień środków budżetowych między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie planów finansowych dysponentów części 27 - Informatyzacja oraz prowadzi w ww. zakresie obsługę informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Bierze udział w procesie opracowywania projektów planów finansowych w zakresie budżetu części 27 - Informatyzacja w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym, oraz funduszy z uwzględnieniem środków przeznaczonych na współfinansowanie projektów z udziałem środków Unii Europejskiej, w tym weryfikuje i opiniuje projekty planów finansowych sporządzanych przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Centralny Ośrodek Informatyki, oraz koordynuje i realizuje proces przekazywania dotacji podmiotowych dla nadzorowanych jednostek
  • Analizuje i opiniuje przedkładane do podpisu plany rzeczowo-finansowe inwestycji w zakresie części 27 (wraz ze zmianami)
  • Sporządza informacje, notatki, wyjaśnienia oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu dysponentów części 27 - Informatyzacja oraz dysponentów funduszy celowych w zakresie realizowanych zadań w ramach corocznie prowadzonych kontroli przez NIK
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość:
  • przepisów o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook, oraz sieci Internet)
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w zakresie planowania budżetowego
  • posiadanie wiedzy na temat toku prac nad budżetem, specyfiki planowania środków budżetowych zgodnie z ustawą o finansach publicznych, prognozowania i koordynowania prac
  • znajomość obsługi programu finansowo-księgowego QNT
  • znajomość obsługi Informatycznego Systemu Budżetu Państwa (TREZOR)
  • znajomość obsługi elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 5 listopada 2023

na adres:
Biuro Administracyjne
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 129075, BBF 46 i 47 AP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734 117 993 - komórka ds. rekrutacji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 25.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×