Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 128528 / 13.10.2023
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: ewidencji i kontroli wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Budżetowo-Finansowe
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Ewidencjonuje zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, umów, porozumień
  • Wykonuje bieżące analizy z zaangażowania i stopnia wykorzystania środków finansowych; podejmowanie działań zmierzających do zmian w planie finansowym oraz przygotowuje informację zarządcze dla kierownictwa Biura Budżetowo-Finansowego
  • Opiniuje oraz uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Cyfryzacji (zwanym dalej: MC) pod względem finansowym wnioski, umowy, porozumienia i inne dokumenty w celu przekazania do parafowania przez Głównego Księgowego, Zastępcę Dyrektora, Dyrektora Biura Budżetowo-Finansowego
  • Prowadzi kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, w tym kontroli zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowych, dekretuje, księguje i zatwierdza dokumenty zgodnie z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa
  • Weryfikuje i uzgadniania konta kosztów i wydatków w poszczególnych paragrafach w układzie miesięcznym oraz narastająco, rozlicza rozrachunki – dokonuje wszelkich czynności księgowych zmierzających do prawidłowego sporządzania sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych, sprawozdań finansowych
  • Prowadzi na bieżąco rejestry zawartych umów, porozumień, wniosków, ewidencji i rozliczenia zaangażowania wydatków roku bieżącego i lat przyszłych
  • Prowadzi obsługę finansowo-księgową w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • Bierze udział w analizowaniu danych z zakresu Biura Budżetowo-Finansowego, w tym koordynuje zadaniami w zakresie zleconym przez Dyrektora i Zastępcę Dyrektora Biura Budżetowo-Finansowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości lub finansów
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w obszarze obsługi finansowo-księgowej
  • Przeszkolenie z zakresu finansów publicznych lub rachunkowości
  • Znajomość:
  • przepisów o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint) oraz siedzi Internet
  • obsługi programu finansowo-księgowego
  • prowadzenia spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentacji klasy EZD
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiągania celów, rzetelność, współpraca, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w obszarze obsługi finansowo-księgowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, zobowiązań
  • Znajomość:
  • obsługi programu finansowo-księgowego Quorum autorstwa firmy QNT Systemy Informatyczne Sp. z o. o.
  • obsługi Informatycznego Systemu Budżetu Państwa (TREZOR)
  • obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBE-NBP, BGK)
  • obsługi elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu finansów publicznych lub rachunkowości
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, zobowiązań - fakultatywnie
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 23 października 2023

na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Administracyjne
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 128528 , BBF/50, AP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734 117 993 - komórka ds. rekrutacji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×