Biuro - zdjęcie 2
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
00-950 Warszawa pl. Powstańców Warszawy 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 139872 / 05.07.2024
Dołącz do nas jako:

podreferendarz

Do spraw: pomocy publicznej i analiz ekonomicznych w Wydziale Pomocy Sektorowej i Restrukturyzacyjnej, Departament Monitorowania Pomocy Publicznej
#członkostwo w UE #gospodarka #ochrona konkurencji i konsumentów #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje krótkie analizy funkcjonowania rynków lub proste analizy ekonomiczne na potrzeby opracowania stanowisk UOKiK (opinii, zastrzeżeń) w odniesieniu do projektów pomocy sektorowej i restrukturyzacyjnej, w tym pomocy udzielanej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych, w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami o pomocy publicznej.
  • przygotowuje ocenę sytuacji finansowej przedsiębiorstwa lub planu działalności przedsiębiorstwa na potrzeby dokonania oceny rynkowości zachowania podmiotów publicznych wobec tego przedsiębiorcy, w tym działań finansowanych ze środków funduszy strukturalnych.
  • przygotowuje projekty pisemnych wyjaśnień lub interpretacji w zakresie oceny sytuacji finansowej przedsiębiorcy a także pomocy sektorowej i restukturyzacyjnej, w tym pomocy udzielanej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych, w celu zapewnienia udzielania pomocy zgodnie z przepisami unijnymi.
  • współpracuje na bieżąco z podmiotami przygotowującymi projekty pomocy sektorowej lub restukturyzacyjnej, podmiotami udzielającymi pomocy oraz przedsiębiorcami, w celu przedstawienia stanowiska w zakresie zgodności projektów pomocy z przepisami o pomocy publicznej lub wyjaśnienia wątpliwości dotyczących stosowania przepisów o pomocy publicznej.
  • bierze udział w przygotowaniu notyfikacji projektów pomocy sektorowej lub restrukturyzacyjnej w tym pomocy udzielanej w ramach programów operacyjnych finansowanych ze środków funduszy strukturalnych oraz w postępowaniu prowadzonym przez Komisję Europejską ( w szczególnosci przygotwuje wyjaśnienia, bierze udział w spotkaniach z przedstawicielami KE) w celu uzyskania akceptacji notyfikowanej pomocy.
  • koordynuje postępowania w zakresie zwrotu pomocy publicznej w przypadku wydania przez Komisję Europejską decyzji o obowiązku zwrotu pomocy niezgodnej z zasadami rynku wewnętrznego lub pomocy wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, przygotowuje dokumenty niezbędne do podejmowania czynności w postępowaniu kontrolnym prowadzonym przez KE u beneficjenta pomocy oraz uczestniczy w takiej kontroli w celu zapewnienia skutecznego wykonania decyzji KE.
  • bierze udział w przygotowywaniu projektów stanowisk Rządu w odniesieniu do projektów aktów prawa unijnego dotyczących pomocy sektorowej lub restukturyzacyjnej, w celu ich przekazania Komisji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu znajomości analizy finansowej przedsiębiorstw, przepisów ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
  • Posiadanie kompetencji: umiejętność analitycznego myślenia, skuteczna komunikacja
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku: ekonomia/ekonometria/zarządzanie/finanse i rachunkowość/controlling
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstw lub pomocy publicznej ( np. praca w instytucji udzielającej pomocy publicznej) lub doświadczenie w zakresie tematyki dotyczącej funduszy strukturalnych
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie prawa unijnego w zakresie pomocy publicznej, znajomości problematyki integracji europejskie oraz problematyki funduszy strukturalnych.
  • Posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Znajomość innego języka UE na poziomie co najmniej B1.
  • Studia podyplomowe w zakresie: analizy finansowej przedsiębiorstw, podatków, integracji europejskiej, funduszy strukturalnych, pomocy publicznej.
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • dodatek do wynagrodzenia za staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - „13tka”
  • nagrody jubileuszowe (od 20 lat pracy przyznawane co 5 lat)
  • elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 09.00)
  • możliwość pracy hybrydowej w wymiarze jednego dnia pracy zdalnej w tygodniu
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego: różnorodny pakiet szkoleń (grupowych i indywidualnych), dofinansowanie do studiów i studiów podyplomowych, aplikacji radcowskiej, szkoleń językowych, platforma do nauki języka angielskiego i niemieckiego, biblioteka na terenie Urzędu
  • możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w ciekawych projektach
    możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pomoc finansowa w związku ze zwiększonymi wydatkami w okresie świąteczno-zimowym
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej Multisport oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • owocowe wtorki
  • sala aktywności
  • udogodnienia dla rowerzystów: pomieszczenie do przechowywania rowerów w siedzibie Urzędu 
  • doskonałą, dobrze skomunikowaną lokalizację – w centrum Warszawy (blisko stacji  metro „Centrum” i "Świętokrzyska", stacji PKP i SKM „Śródmieście”, stacji PKP „Centrum”)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).

 

Urząd jest członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji oraz laureatem nagrody Friendly Workplace.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • sprawdzian wiedzy 
  • rozmowa rekrutacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie znajomości innego języka Wspólnoty na poziomie co najmniej B1
calendar icon

Aplikuj

do 18 lipca 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa (kancelaria UOKiK mieści się w Centrum Konferencyjnym UOKiK) z dopiskiem DMP-3-WPS-Pref/2
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 55 60 850
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej RODO, informujemy, że:

    Administratorem danych kandydatów do pracy w UOKiK jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

    Inspektor Ochrony Danych: iod@uokik.gov.pl.

    Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna: w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w UOKiK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej• przetwarzanie innych danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnej kategorii – art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.• w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie ankiety oceniającej proces rekrutacji w UOKiK dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.• w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Instrukcji Kancelaryjnej obowiązującej w UOKiK.

    Informacje o odbiorcach danych osobowych: Odbiorcą danych osobowych kandydatów do pracy w UOKiK jest firma ELEVATO Sp. z o.o., ul. Batorego 3/6, 43-300 Bielsko Biała, a także podmioty świadczące usługi informatyczne, pocztowe i kurierskie na rzecz UOKiK. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie ankiety oceniającej proces rekrutacji w UOKiK odbiorcą danych będzie Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek sp.j. (ul. Solec 81B lok.73A 00-382 Warszawa).Odbiorcą danych osobowych udostępnianych w związku z ogłoszeniem informacji o wyniku naboru w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie UOKiK, w Biuletynie Informacji Publicznej UOKiK oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów są osoby realizujące prawo dostępu do informacji publicznej.Dane osobowe mogą być udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, pomimo że nie są to odbiorcy danych osobowych.

    Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a następnie przez okres:• 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku wprzypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych)• 5 lat od roku następującego po roku, w którym zakończył się nabór (dotyczydokumentacji z naboru) – na podstawie Instrukcji Kancelaryjnej UOKiK ustalanej zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

    Prawa podmiotu danych• prawo dostępu do danych i uzyskania ich kopii,• prawo do sprostowania,• prawo do bycia zapomnianym,• prawo do ograniczenia przetwarzania,• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,• prawo do odwołania zgody.

    Podstawa podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisów ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
    Wzory oświadczeń

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Udostępnił: Anna Valet

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 05.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×