Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 79608 / 11.06.2021
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Archiwalnym, Biuro Archiwum i Zarządzania Informacją
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Planuje, organizuje, koordynuje i nadzoruje pracę wydziału.
  • Nadzoruje prowadzenie państwowego, wyodrębnionego zasobu archiwalnego ministerstwa, zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym.
  • Monitoruje zasoby aktowe w placówkach zagranicznych.
  • Administruje pracami w systemie Archiwum Elektroniczne oraz Elektroniczny Obieg Dokumentów w zakresie funkcji archiwalnych.
  • Współuczestniczy w opracowywaniu regulacji formalno-prawnych z zakresu elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów.
  • Koordynuje prace związane z wykonywaniem kwerend.
  • Przygotowuje sprawozdania z zakresu prac realizowanych przez wydział. Nadzoruje harmonogram i sposób wydatkowania środków budżetowych w zakresie właściwości wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w zakresie historii lub archiwistyki lub zarządzania dokumentacją.
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w pracy kancelaryjno – archiwalnej w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”, „top secret EU”, „cosmic top secret NATO”, lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Praktyczna znajomość administrowania i obsługi systemów informatycznych z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz archiwizacji.
  • Wiedza z zakresu historii, politologii i współczesnych stosunków międzynarodowych.
  • Umiejętność: współpracy, negocjowania, podejmowania decyzji i zarządzania ludźmi.
  • Zorientowanie na osiąganie celów.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na merytorycznym stanowisku w państwowej sieci archiwalnej tj. archiwa państwowe, archiwa wyodrębnione, archiwa zakładowe jednostek państwowych i samorządu terytorialnego (w rozumieniu ustawy o narodowym zasobie archiwalnym).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Znajomość obsługi programów specjalistycznych do obsługi baz danych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie rodzajów badań lekarskich oraz rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków do nadania stopnia dyplomatycznego członkowi służby zagranicznej (Dz. U. 2019 poz. 778).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, „top secret EU”, „cosmic top secret NATO” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 poz. 742).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7b805f33385946cca48009b2e6af89f3 lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie rodzajów badań lekarskich oraz rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków do nadania stopnia dyplomatycznego członkowi służby zagranicznej (Dz. U. 2019 poz. 778).
  • Kopia dokumentu potwierdzającego odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony danych osobowych.
calendar icon

Aplikuj

do 2 lipca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79608"
na adres:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Spraw Osobowych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BAZI 13/2021
lub Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. +48 (22) 523 9725, +48 (22) 523 8751
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Latusek

Komórka organizacyjna: Biuro Spraw Osobowych

Wprowadzono: 11.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×