Warszawa - panorama
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 74791 / 19.02.2021
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Rachunkowości w Departamencie Budżetu

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ­Kieruje pracą podległych pracowników (organizuje pracę, przydziela zadania, sprawuje nadzór merytoryczny nad ich realizacją, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawia propozycje wniosków w sprawach awansów, współdecyduje o rozwoju zawodowym pracowników, itp.).
  • ­Koordynuje zadania związane z dokonywaniem wydatków dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia oraz realizacją dochodów budżetowych ponadto dokonuje bieżącej analizy ewidencji księgowej.
  • ­ Kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa.
  • ­Koordynuje prowadzenie rejestrów i rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług (VAT).
  • ­Weryfikuje operacje kasowe.
  • ­Monitoruje sprawy związane z dochodzeniem należności dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia.
  • ­Koordynuje zgodnie z właściwością Wydziału, prace przygotowawcze związane z inwentaryzacją aktywów i pasywów.
  • ­Monitoruje przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych Ministerstwa.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze rachunkowości budżetowej
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych (Działy I, III oraz IV)
  • Znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad funkcjonowania państwowych jednostek budżetowych
  • ­Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­Znajomość ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym państwowych jednostek budżetowych
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych w zakresie grup ewidencyjnych środków trwałych
  • ­Znajomość rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Umiejętność współpracy
  • ­Umiejętność organizacji pracy
  • ­Umiejętność zarządzania ludźmi
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.00.
  • Możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem.
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem. Tzn. pokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka).
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Refundacja wydatków na cele kulturalne.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 5 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DB-5
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 661-13-63, 22 661-13-64, 22 661-14-65.
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Mariola Szmulska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 19.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×