Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 150073 / 28.03.2025
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Wydział Analiz i Standardów Żeglugi Powietrznej, Departament Żeglugi Powietrznej
#administracja publiczna #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje pracą Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań.
  • Sprawuje nadzór nad opracowywaniem projektu regionalnego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, a następnie bieżący monitoring jego realizacji w zakresie kluczowych obszarów skuteczności działania, w tym m.in. poziomu osiąganych celów, realizacji inwestycji, poziomu zatrudnienia personelu operacyjnego służb kontroli ruchu lotniczego, systemu zachęt.
  • Monitoruje zagadnienia prowadzonych w ramach Komitetu ds. Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej (SSC) oraz analizuje dokumentację w celu wypracowania propozycji stanowiska Urzędu w omawianych tematach.
  • Koordynuje działania dotyczące przygotowania projektu odpowiedzi Prezesa Urzędu, zawierającej zezwolenie na lot międzynarodowy o znaczeniu państwowym lub inny uzgadniany drogą dyplomatyczną.
  • Koordynuje działania oraz udział w inspekcjach standaryzacyjnych EASA oraz audytach ICAO przeprowadzanych w Departamencie w celu zapewnienia sprawnego ich przebiegu.
  • Koordynuje implementację do prawa krajowego przepisów międzynarodowych oraz nowelizacji przepisów krajowych w celu ujednolicenia rozwiązań prawnych związanych z zarządzaniem ruchem lotniczym.
  • Analizuje dokumentację i wypracowywanie stanowiska ULC/LOŻ w zakresie tematów, poruszanych na spotkaniach Rady Współpracy Państwowych Władz Nadzorujących i grupach roboczych w zakresie systemu skuteczności działania, programu SESAR, współpracy cywilno-wojskowej oraz inicjatywy FAB, w celu wymiany doświadczeń i usprawnienia funkcjonowania polskiej państwowej władzy nadzorującej.
  • Analizuje i opiniuje sprawozdania i plany instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, w tym plany inwestycyjne oraz plany zatrudnienia personelu służb ruchu lotniczego i personelu wspomagającego, jak również analizuje i opiniuje wykonanie ww. planów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub prawniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w lotnictwie,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2).
  • Bardzo dobra znajomość krajowych i międzynarodowych przepisów prawnych dotyczących służb żeglugi powietrznej w obszarze jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej.
  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, zarządzanie ludźmi.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w administracji publicznej lub w obszarze żeglugi powietrznej na stanowisku kierowniczym
  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne obejmujące kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1).
  • Znajomość innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie kart Multi-Sport
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie w godz. 7:00 - 9:00
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Deklaracja dostępności:
https://www.ulc.gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosc

Warunki pracy
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • zagrożenie korupcją
  • obsługa klientów zewnętrznych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).

Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • część pisemna (opcjonalnie)
  • rozmowa rekrutacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawo jazdy kat. B lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego szkoleń specjalistycznych krajowych i zagranicznych obejmujących kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie biegłym (C1) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).
calendar icon

Aplikuj

do 7 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150073"
na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie: LOŻ-3/1-24/2025

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 75 79

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.

    2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

    3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy dane osobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
    jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

    4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.

    6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.

    8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.

    9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

    10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

    11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marta Oleksak

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 28.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×