Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 148891 / 03.03.2025
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Wydział Analiz i Standardów Żeglugi Powietrznej, Departament Żeglugi Powietrznej
#administracja publiczna #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje pracą Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań.
  • Sprawuje nadzór nad opracowywaniem projektu regionalnego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, a następnie bieżący monitoring jego realizacji w zakresie kluczowych obszarów skuteczności działania, w tym m.in. poziomu osiąganych celów, realizacji inwestycji, poziomu zatrudnienia personelu operacyjnego służb kontroli ruchu lotniczego, systemu zachęt.
  • Monitoruje zagadnienia prowadzonych w ramach Komitetu ds. Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej (SSC) oraz analizuje dokumentację w celu wypracowania propozycji stanowiska Urzędu w omawianych tematach.
  • Koordynuje działania dotyczące przygotowania projektu odpowiedzi Prezesa Urzędu, zawierającej zezwolenie na lot międzynarodowy o znaczeniu państwowym lub inny uzgadniany drogą dyplomatyczną.
  • Koordynuje działania oraz udział w inspekcjach standaryzacyjnych EASA oraz audytach ICAO przeprowadzanych w Departamencie w celu zapewnienia sprawnego ich przebiegu.
  • Koordynuje implementację do prawa krajowego przepisów międzynarodowych oraz nowelizacji przepisów krajowych w celu ujednolicenia rozwiązań prawnych związanych z zarządzaniem ruchem lotniczym.
  • Analizuje dokumentację i wypracowywanie stanowiska ULC/LOŻ w zakresie tematów, poruszanych na spotkaniach Rady Współpracy Państwowych Władz Nadzorujących i grupach roboczych w zakresie systemu skuteczności działania, programu SESAR, współpracy cywilno-wojskowej oraz inicjatywy FAB, w celu wymiany doświadczeń i usprawnienia funkcjonowania polskiej państwowej władzy nadzorującej.
  • Analizuje i opiniuje sprawozdania i plany instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, w tym plany inwestycyjne oraz plany zatrudnienia personelu służb ruchu lotniczego i personelu wspomagającego, jak również analizuje i opiniuje wykonanie ww. planów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub prawniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w lotnictwie,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2).
  • Bardzo dobra znajomość krajowych i międzynarodowych przepisów prawnych dotyczących służb żeglugi powietrznej w obszarze jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej.
  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, zarządzanie ludźmi.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w administracji publicznej lub w obszarze żeglugi powietrznej na stanowisku kierowniczym
  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne obejmujące kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1).
  • Znajomość innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie kart Multi-Sport
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie w godz. 7:00 - 9:00
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawo jazdy kat. B lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego szkoleń specjalistycznych krajowych i zagranicznych obejmujących kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie biegłym (C1) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).
calendar icon

Aplikuj

do 13 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148891"
na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie: LOŻ-3/1-15/2025

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 75 79

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marta Oleksak

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 03.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×