KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 148358 / 15.02.2025
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Wsparcia Seniorów w Departamencie Polityki Senioralnej
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zarządza pracą Wydziału (m.in. dzieli pracę, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody).
  • Nadzoruje działania związane z opracowywaniem rozwiązań w zakresie systemu opieki nad osobami starszymi i monitoruje ich wdrożenie.
  • Nadzoruje i prowadzi sprawy związane z: koordynowaniem procesu zbierania sprawozdań, w tym przygotowaniem zestawień statystycznych; przygotowaniem planu działalności Wydziału i monitorowaniem jego realizacji; opracowaniem dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału; przygotowaniem projektów wyjaśnień i odpowiedzi organom kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Nadzoruje realizację zadań Wydziału, które wynikają z wewnętrznych regulacji i procedur Departamentu w zakresie planowania i sprawozdawczości, innych regulacji zewnętrznych wymagających przygotowania dokumentów, procedur, zaleceń o charakterze „ponadwydziałowym” oraz współpracuje w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM i instytucjami zewnętrznymi.
  • Nadzoruje sprawy związane z przygotowywaniem programów i strategii krajowych dotyczących polityki senioralnej w zakresie właściwości Wydziału oraz monitorowaniem ich wdrażania.
  • Nadzoruje obsługę Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszymi.
  • Koordynuje prace związane z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych, w szczególności w odniesieniu do osób starszych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • Posiadanie wiedzy z zakresu polityki społecznej i senioralnej
  • Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; ustawy o pomocy społecznej; przepisów dot. zamówień publicznych; przepisów dot. ochrony danych osobowych; zasad funkcjonowania administracji publicznej; zasad udostępniania informacji i dostępu do informacji publicznej; zasad zarządzania i organizacji.
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: zarządzanie ludźmi; komunikacja, w tym asertywność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia lub opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Znajomość techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie znajomości języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 27 lutego 2025

na adres:
Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 148358/DS/8

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 694 76 15 - zespół rekrutacji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Trzcińska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami / Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 15.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×