Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 147655 / 01.02.2025
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Kontroli Jednostek w Departamencie Kontroli i Audytu
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje pracami wydziału poprzez przydział zadań poszczególnym pracownikom i ich odbiór, udzielanie wskazówek merytorycznych, nadzorowanie i egzekwowanie wykonanych zadań, ocenę pracy pracowników, wnioskowanie o awanse i podwyżki;
  • przeprowadza analizę ryzyka, przygotowuje programy kontroli, sporządza analizę przedkontrolną sporządza dokumentację z przeprowadzonych kontroli, sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne, karty monitoringu zaleceń pokontrolnych;
  • przygotowuje i przeprowadza kontrole, w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań wykonywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa, jednostki podległe bądź nadzorowane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz inne jednostki działające w sferze gospodarki rolnej;
  • nadzoruje opracowanie zapotrzebowania na środki finansowe budżetu państwa i Ministerstwa w zakresie realizacji zadań Departamentu, sporządza plany szkoleń pracowników wydziału;
  • nadzoruje sporządzanie okresowych planów kontroli Ministerstwa oraz okresowych informacji o kontrolach przeprowadzonych przez Ministerstwo, w celu prawidłowego funkcjonowania procesu kontroli oraz nadzoruje prawidłowość i terminowość sposobu wykonania wydanych zaleceń pokontrolnych oraz zgodność z instrukcją kancelaryjną prowadzenia dokumentacji;
  • monitoruje zmiany prawodawstwa krajowego i wspólnotowego dotyczącego rozwoju obszarów wiejskich, dokonuje przeglądu Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i aktów prawnych Unii Europejskiej;
  • współuczestniczy w przeprowadzaniu przez Wydział Kontroli Programów Pomocowych kontroli w ramach Krajowego Planu Odbudowy oraz kontroli Instytucji Zarządzającej, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej;
  • monitoruje realizację, przez departamenty, jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra oraz inne podmioty działające w sferze rolnictwa, rynków rolnych, rozwoju wsi i rybołówstwa, zaleceń pokontrolnych wydanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi lub osobę przez niego upoważnioną.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe: z dziedziny nauk rolniczych lub ekonomiczne lub o kierunku administracja lub o kierunku prawo
  • Rok doświadczenia w kierowaniu zespołem
  • Znajomość standardów kontroli
  • Znajomość wdrażania programów UE
  • Zanjomość zagadnień związanych z problematyką rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz rybołówstwa
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku”

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu powyżej 3-letni staż pracy w administracji publicznej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego: z dziedziny nauk rolniczych lub ekonomiczne lub o kierunku administracja lub o kierunku prawo
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzajacych spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie rocznego doświadczenia w kierowaniu zespołem
calendar icon

Aplikuj

do 15 lutego 2025

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – naczelnik wydziału w DKA" lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-41
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 01.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×