Warszawa - panorama
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 140529 / 20.07.2024
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Kontroli Zarządczej i Spraw Obywatelskich
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje pracę Wydziału, koordynuje i nadzoruje realizację zadań przez podległych pracowników, dbając o wysoką jakość i terminowość prowadzonych spraw, w tym poprzez dokonywanie okresowych ocen sposobu wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników Wydziału, przedstawianie wniosków w sprawach personalnych oraz dbanie o przestrzeganie przez pracowników regulaminu pracy i kształtowanie właściwych stosunków międzyludzkich w Wydziale
  • Nadzoruje realizację spraw z obszaru kontroli zarządczej w Ministerstwie, w szczególności opracowanie rocznego planu działalności Ministra Aktywów Państwowych dla działów administracji rządowej kierowanych przez Ministra i sprawozdania z jego realizacji oraz sporządzenia oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Ministra
  • Nadzoruje realizację zadań związanych z przyjmowaniem, w tym w ramach obsługi Infolinii dla Obywatela, rozpatrywaniem i załatwianiem skarg, wniosków, petycji, postulatów oraz innych spraw kierowanych przez obywateli, organizacje społeczne, organizacje związkowe i inne instytucje do Ministra oraz Ministerstwa
  • Koordynuje realizację spraw związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem zgłoszeń sygnalistów oraz realizację zadań związanych z podejrzeniem popełnienia korupcji i zapobiegania konfliktowi interesów
  • Nadzoruje koordynację działań w zakresie opracowania corocznej oceny przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez Ministerstwo oraz zbiorczej informacji o petycjach rozpatrzonych w roku ubiegłym w Ministerstwie oraz ich publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa
  • Koordynuje realizację spraw związanych z rozwiązaniami systemowymi w Departamencie, w tym wdrożeniem i stosowaniem zasad zarządzania procesami i zarządzania projektami
  • Nadzoruje prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad fundacjami, dla których Minister został wskazany jako organ nadzorujący
  • Nadzoruje opracowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorskie oraz sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej w zakresie właściwości Departamentu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem lub skarg, wniosków i petycji
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy o Radzie Ministrów
  • Znajomość ustawy o działach administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o petycjach
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy - Kodeks cywilny
  • Znajomość ustawy - Kodeks spółek handlowych
  • Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
  • Znajomość dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii
  • Znajomość zagadnień, w tym przepisów związanych z kontrolą zarządczą
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem ryzykiem, procesami, projektami
  • Znajomość przepisów, wytycznych i procedur związanych z przeciwdziałaniem korupcji
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: dobrej organizacji pracy, zarządzania zespołem, szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, obiektywnej oceny, analizowanych faktów, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, redagowania zrozumiałych i konkretnych pism, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie zarządzania ludźmi
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania ludźmi, zarządzania ryzykiem, kontroli zarządczej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagroda jubileuszowa
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym
  • Bufet
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, poczta
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia z zakresu zarządzania ludźmi, zarządzania ryzykiem, kontroli zarządczej
calendar icon

Aplikuj

do 3 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140529"
na adres:
Ministerstwo Aktywów
Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@map.gov.pl lub za pośrednictwem ePUAP - w temacie wpisz: "Ogłoszenie nr 140529" - lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 140529"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 695-81-78
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Ilona Nowakowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 20.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×