Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 117664 / 17.03.2023
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Do spraw: zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Administracyjnym
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje i zarządza pracą podległych pracowników, tj. przydziela pracownikom Wydziału zadania do realizacji, monitoruje ich wykonanie i sprawdza efekty pracy oraz zapewnia pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów merytorycznych i technicznych, w tym w sprawach związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
  • nadzoruje prowadzone przez Biuro oraz inne komórki organizacyjne Ministerstwa postępowania o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, akceptuje dokumenty przygotowane w Biurze oraz pozostałych komórkach organizacyjnych związane z procesem udzielania zamówień publicznych, w tym związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz nadzoruje prace związane z udzielaniem zamówień centralnych w Ministerstwie;
  • koordynuje opiniowanie wniosków o udzielanie zamówień publicznych pod względem formalnym i weryfikację ich kompletności zgodnie z obowiązującymi w Ministerstwie regulacjami w zakresie udzielania zamówień publicznych, w tym w sprawach związanych z realizacją współfinansowanych projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
  • opracowuje strategie zarządzania dla poszczególnych kategorii zakupowych, zgodnie z polityką zakupową państwa, wspiera komórki organizacyjne Ministerstwa w wykorzystaniu strategii w przygotowywanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym związanych z realizacją współfinansowanych projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
  • koordynuje proces udzielania wsparcia pracownikom innych komórek organizacyjnych oraz szkoleń wewnętrznych z zakresu zamówień dla pracowników Ministerstwa, a także opracowuje wzory dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia;
  • nadzoruje przygotowanie i akceptuje plany, sprawozdania, analizy, dotyczące zamówień publicznych przygotowane w Wydziale;
  • przygotowuje dane i informacje, niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli), pytania pochodzące od innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, bierze udział w opiniowaniu aktów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi, w tym w sprawach związanych z realizacją projektów ze środków pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
  • analizuje wniesione odwołania do KIO w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz przygotowuje projekty ich rozstrzygnięć z uwzględnieniem orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej i sądów, przygotowuje dokumenty dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestniczy w rozprawach przed KIO.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat stażu pracy w realizacji zadań z obszaru zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy - Kodeks cywilny
  • Umiejętność zarządzania personelem
  • Orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe w zakresie: prawo lub administracja
  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość PROW 2014-2020
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, Program Wsparcia Pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne i menedżerskie, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”), możliwość telepracy, możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań i siłownia dla pracowników

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w realizacji zadań z obszaru zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z zakresu zamówień publicznych
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w zakresie: prawo lub administracja
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 2-letniego stażu pracy w administracji publicznej
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2023

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – naczelnik wydziału w BA”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-62
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Leszczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 17.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×