KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 105094 / 30.08.2022
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Koordynacji Współpracy Międzynarodowej w Sprawach Cyfrowych w Departamencie Polityki Cyfrowej
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje wykonywanie obowiązków Wydziału Koordynacji Współpracy Międzynarodowej w Sprawach Cyfrowych w zakresie zapewnienia sprawnej realizacji zadań wynikających z międzynarodowych, w tym europejskich zobowiązań w ramach tematyki cyfrowej nałożonych na pion cyfryzacja KPRM
  • Prowadzi działania związane z organizacją przedsięwzięć z zakresu wielogałęziowej dwustronnej i wielostronnej współpracy w zakresie cyfryzacji (m.in. wizyty, konsultacje, komisje, grupy robocze, współpraca regionalna) oraz bierze udział w tych spotkaniach, jak również monitoruje realizację ich ustaleń przez właściwe jednostki resortu w celu rozwoju i podtrzymywania kontaktów zagranicznych w sprawach cyfrowych, a także dokonania analiz i przygotowania stosownych wniosków do decyzji członków kierownictwa KPRM – pionu cyfryzacja na rzecz zwiększania zaangażowania Polski na cyfrowych forach międzynarodowych
  • Koordynuje przygotowanie materiałów merytorycznych dla członków kierownictwa KPRM – pionu cyfryzacja na spotkania dwustronne i wielostronne w kraju i zagranicą ze swoimi odpowiednikami, jak również z ambasadorami innych krajów oraz z przedstawicielami pozostałych gremiów, a także uczestniczy w tych spotkaniach
  • Współpracuje z wydziałem Promocji Polityki Cyfrowej Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Cyberbezpieczeństwa w zakresie komunikacji na poziomie międzynarodowym
  • Zapewnia uczestnictwo członków kierownictwa KPRM – pion cyfryzacja w istotnych dla resortu wydarzeniach na arenie międzynarodowej, we współpracy z zespołami Stałego Przedstawicielstwa Rzeczypospolitej Polskiej przy Unii Europejskiej i innych placówek zagranicznych RP, oraz Parlamentu Europejskiego i innych organów/instytucji Unii Europejskiej (np. DG CONNECT), odpowiedzialnymi za sprawy cyfrowe i sprawuje nadzór nad kompleksową obsługą organizacyjną oraz merytoryczną wyjazdów służbowych członków kierownictwa KPRM – pionu cyfryzacja
  • Koordynuje i nadzoruje we współpracy z komórkami organizacyjnymi KPRM oraz innymi właściwymi resortami opracowywanie opinii i stanowisk resortu do dokumentów Rządu RP dotyczących członkostwa RP w UE z obszaru cyfryzacji, przekazywanych do uzgodnień wewnątrz- i międzyresortowych, w tym materiałów przygotowywanych oraz opiniowanych w ramach Komitetu do Spraw Europejskich (KSE)
  • Koordynuje opracowanie materiałów tezowo-informacyjnych z zakresu międzynarodowej współpracy dwustronnej z wybranymi krajami dla potrzeb zarówno kierownictwa KPRM, jak i Kancelarii Prezydenta RP, Kancelarii Sejmu i Senatu RP, MSZ, a także innych właściwych resortów
  • Monitoruje aktualną sytuację polityczno – gospodarczą wybranych krajów oraz działalność wybranych organizacji międzynarodowych
  • Bierze udział w spotkaniach i naradach roboczych, seminariach i konferencjach organizowanych m.in. przez inne resorty, a także inne właściwe resorty, w celu prezentowania stanowiska KPRM – pionu cyfryzacja w obszarze kompetencji resortu z zakresu współpracy międzynarodowej w sprawach cyfrowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy w obszarze międzynarodowym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu: 1. struktury i zasad funkcjonowania Unii Europejskiej, zwłaszcza zasad procesu decyzyjnego w Unii Europejskiej; 2. krajowych procedur dotyczących udziału Polski w pracach organów UE; 3. organizacji i struktury administracji publicznej; 4. zasad dyplomacji, w tym znajomość protokołu dyplomatycznego; 5. międzynarodowych stosunków politycznych i gospodarczych; 6. zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; komunikacja, w tym asertywność; współpraca; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; zarządzanie ludźmi; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych lub nauk politycznych lub prawa lub europeistyki lub ekonomii lub nauk społecznych
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w w zakresie prowadzenia międzynarodowej współpracy bilateralnej i wielostronnej oraz zarządzania zespołem
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez ABW lub SKW lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość zagadnień związanych z sektorem technologii informacyjno-telekomunikacyjnych (ICT) i gospodarki elektronicznej oraz transformacji cyfrowej
  • Znajomość przepisów prawa europejskiego i krajowego w obszarach społeczeństwa informacyjnego
Co oferujemy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

-      statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

-      dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury). 

Praca na stanowisku związana jest z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone".

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci

Dodatkowe informacje

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:

-      własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub

-      podpisem elektronicznym kwalifikowanym.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.

Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:

https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • test psychologiczny
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanego przez ABW lub SKW lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 12 września 2022

na adres:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:105094, BKRZ.WRZK.2100.36.1.178.2022.AL

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
- 22 694 73 08 - komórka ds. naborów
- 734 117 850 - Departament Polityki Cyfrowej
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Anna Lizuraj

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami / Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 30.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×