KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 109696 / 05.11.2022
Dołącz do nas jako:

naczelnik

Do spraw: organizacji i koordynacji pracy Wydziału oraz realizacji zadań Instytucji Otoczenia Umowy Partnerstwa w Wydziale Strategii w Departamencie Architektury Informacyjnej Państwa
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje prace Wydziału tj. określa zakres zadań pracowników, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej, okresowej oceny pracowników
  • Koordynuje prace związane z aktualizacją oraz wdrażaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa, w tym formułuje rekomendacje dla efektywnej realizacji POPC
  • Koordynuje prace związane z opracowaniem i aktualizacją projektów aktów prawnych będących we właściwości komórki organizacyjnej oraz w zakresie analizy i opiniowania projektów legislacyjnych dokumentów rządowych będących we właściwości komórki organizacyjnej
  • Koordynuje realizację zadań w zakresie analiz strategicznych w obszarze związanym z cyfryzacją oraz monitoruje i analizuje zmiany w obszarze budowy i rozwoju e-administracji, w tym związanych z realizacją POPC
  • Koordynuje realizację zadań w zakresie zapewnienia wsparcia merytorycznego dla Ministra Cyfryzacji w zakresie strategicznych dokumentów rządowych, przekazywanych Ministrowi do konsultacji i uzgodnienia, w tym strategii rozwoju
  • Prowadzi sprawy związane z udziałem Rządu RP w pracach grupy roboczej przy KE eGovernment Action Plan Steering Board
  • Koordynuje obszar informatyzacji na potrzeby POPC w kontekście Celu tematycznego 2, w tym prowadzi analizy strategiczne związane z wdrażaniem POPC oraz współdziała z Instytucją Zarządzającą w procesie zarządzania zmianą
  • Uczestniczy w kształtowaniu polityki oraz koordynacji Wieloletnich Ram Finansowych Unii Europejskiej w obszarze związanym z cyfryzacją
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza z zakresu: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego, procesu legislacyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
  • kompetencje miękkie: komunikacja (w tym asertywność); organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; współpraca; zarządzanie ludźmi.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu prawa nowoczesnych technologii
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w zakresie zarządzania zespołem ludzi
  • znajomość języka roboczego Unii Europejskiej na poziomie B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczynania pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłaty do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka roboczego Unii Europejskiej na poziomie B2
calendar icon

Aplikuj

do 17 listopada 2022

na adres:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 109696, DAIP 35.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
- 22 694 73 15 - komórka ds. rekrutacji
-694 444 149 - Dep. Architektury Informacyjnej Państwa
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 05.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×