Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 133252 / 06.02.2024
Dołącz do nas jako:

młodszy specjalista

Do spraw: obsługi archiwizacyjno-biurowej Wydziału w Sekcji I Wydziału Spraw Osobowych Biura Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy osobowe funkcjonariuszy w zakresie ewidencji urlopów Komendanta Głównego SG i jego zastępców, komendantów oddziałów, ośrodków szkolenia i ośrodków Straży Granicznej, Rektora-Komendanta Wyższej Szkoły Straży Granicznej, dyrektorów komórek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej, funkcjonariuszy pozostających w dyspozycji Komendanta Głównego SG, funkcjonariuszy pełniących służbę na stanowiskach podległych bezpośrednio Komendantowi Głównemu SG oraz funkcjonariuszy Biura Kadr i Szkolenia KGSG (zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie kart ewidencji obecności w służbie), a także zakłada akta funkcjonariuszy pełniących służbę w Komendzie Głównej SG, w celu właściwego gromadzenia dokumentacji osobowej oraz absencyjnej funkcjonariuszy,
  • pozyskuje dane w zakresie nadgodzin wypracowanych przez funkcjonariuszy Biura Kadr i Szkolenia KGSG oraz sporządza i przekazuje zestawienia komórce finansowej, w celu zapewnienia właściwej rekompensaty za wypracowane nadgodziny,
  • kontroluje i weryfikuje zgodność przygotowanych przez współpracowników Wydziału Spraw Osobowych Biura Kadr i Szkolenia KGSG akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników przeznaczonych do archiwizacji, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi procedurami archiwizacji akt osobowych,
  • przygotowuje akta po ustaniu lub wygaśnięciu stosunku pracy/służby pracowników oraz funkcjonariuszy KGSG, w celu ich zakończenia i przesłania do Archiwum Straży Granicznej,
  • prowadzi rejestr dodatkowego zatrudnienia funkcjonariuszy Komendy Głównej Straży Granicznej, w celu zapewnienia dostępu kadrze kierowniczej do aktualnych informacji,
  • kontroluje listy obecności spływające do Wydziału Spraw Osobowych Biura Kadr i Szkolenia KGSG z komórek organizacyjnych KGSG pod względem zawartych w nich danych, a także je przyjmuje, przechowuje oraz przygotowuje do brakowania lub archiwizacji, w celu właściwego przechowywania dokumentacji,
  • Realizuje obsługę sekretarsko-biurową dyrektora Biura Kadr iSzkolenia KGSG i jego zastępców w przypadku konieczności zastępstwa pracownika realizującego wymienione zadanie, w celu zapewnienia ciągłości pracy sekretariatu BKiSz KGSG,
  • bierze udział w sporządzaniu zbiorczych zestawień oraz sprawozdań z zakresu działalności Wydziału Spraw Osobowych BKiSz KGSG, redaguje pisma na polecenie przełożonych, w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w obszarze administracyjno-kadrowym lub powyżej 1,5 roku pracy w administracji
  • Terminowość
  • Skrupulatność
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Czytelny charakter pisma
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość zasad prowadzenia urządzeń ewidencyjnych
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin),
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Mile widziane kopie dokumentów potwierdzających posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawnień, świadectw pracy oraz referencji.
calendar icon

Aplikuj

do 21 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133252"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem: „oferta pracy – młodszy specjalista BKiSZ KGSG oraz numer ogłoszenia”

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Kłosowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×