Biuro - zdjęcie 2
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
00-926 Warszawa Żurawia 6/12
print as PDF
Ogłoszenie nr 137117 / 30.04.2024
Dołącz do nas jako:

kierownik projektu

Do spraw: kierowania projektem "Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego" w Wydziale Realizacji Projektu, Departament Informacji o Nieruchomościach
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje i kieruje pracą Wydziału, w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań
  • Programuje, planuje i organizuje proces realizacji projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Integracja PZGiK)” (dalej jako projekt) oraz dokonuje wstępnej wyceny planowanych zadań i określa potrzeby środków finansowych w celu zapewnienia zgodności z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu
  • Planuje i organizuje postepowania na zamówienia publiczne realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu
  • Określa zagrożenia dla realizacji zadań wynikających z projektu i podejmuje działania zapobiegawcze
  • Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach projektu oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz projektu, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej projektu i przestrzegania prawidłowej realizacji projektu
  • Sporządza raporty z realizacji projektu, wnioski o płatności oraz opracowuje inne dokumenty projektowe w celu przedstawienia bieżącej informacji nt. realizacji projektu instytucjom nadzorującym oraz instytucjom kontrolującym
  • Współpracuje z Komitetem Sterującym, powiatami biorącymi udział w projekcie, ekspertami oraz wykonawcami zewnętrznymi
  • Bierze udział w organizacji narad, szkoleń, konferencji i seminariów dotyczących projektu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze kierowania projektem(ami) w obszarze geoinformacji
  • Umiejętność kierowania pracą zespołu projektowego
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pracy w administracji publicznej
  • Posiadanie certyfikatów potwierdzających znajomość metodyk projektowych np. Prince2, Agile PM, itd.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, dokładność
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Wszyscy pracownicy Urzędu mogą świadczyć pracę w sposób hybrydowy, po uprzednim uzgodnieniu z pracodawcą.

Pracownicy z tak zwanej grupy uprzywilejowanej mogą świadczyć prace zdalnie w sposób ciągły. Do grupy tej należą:

  • rodzice dziecka niepełnosprawnego lub ze szczególnymi potrzebami
  • rodzice wychowujący dziecko do ukończenia przez nie 8. roku życia
  • pracownica w ciąży
  • pracownik posiadający orzeczenia o niepełnosprawności
  • pracownik sprawujący opiekę nad innym członkiem najbliższej rodziny lub inną osobą pozostającą we wspólnym gospodarstwie domowym, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności.

Ponadto oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • nagrody uznaniowe
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m. in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń)
  • pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport)
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 maja 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137117"
na adres:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa
lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 56 31 478
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×