Warszawa - panorama
Narodowe Archiwum Cyfrowe w Warszawie
02-103 Warszawa Ul. Hankiewicza 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 90578 / 10.01.2022
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

Oddział Komunikacji i Udostępniania
#archiwa/archiwistyka #kultura

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kierowanie, koordynacja i organizowanie pracy Oddziału Komunikacji i Udostępniania
  • Kierowanie zadaniami związanymi z prawidłowym i terminowym przebiegiem udostępniania zasobu, realizacji zapytań dotyczących zasobu, kwerend oraz wykonywania usług dla użytkowników;
  • Kierowanie pracami w zakresie prawidłowego prowadzenia dokumentacji udostępniania oraz realizacji usług;
  • Kierowanie zadaniami związanymi z prowadzeniem działalności wydawniczej oraz realizacją zadań związanych z popularyzacją archiwum i jego zasobu;
  • Sporządzanie rocznych planów pracy i sprawozdań z działalności Oddziału;
  • Kierowanie, inicjowanie i czynny udział w pracach związanych z kreatywnym wykorzystywaniem zbiorów cyfrowych NAC w ramach dostępnych kanałów komunikacji;
  • Kierowanie i inicjowanie realizacji współpracy z innymi podmiotami;
  • Kierowanie zdaniami związanymi z prowadzeniem działalności edukacyjnej i wspieranie działalności naukowej archiwum;
  • Kierowanie zdaniami związanymi z procesem aktualizacji informacji i zasobów w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl przy ścisłej współpracy z oddziałami NAC.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zarządzaniu projektami popularyzatorskimi lub doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji społecznej
  • Doświadczenie w projektach wydawniczych, edukacyjnych, wystawienniczych i popularyzatorskich;
  • Kreatywność, dobra znajomość rynku mediów i sektora kultury, wysoka kultura językowa i osobista, wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętności redakcyjne lub w zakresie prezentacji treści w mediach społecznościowych oraz serwisach internetowych;
  • Umiejętność rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
  • Znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie i archiwach;
  • Umiejętność kierowania zespołem;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe humanistyczne
  • Staż pracy co najmniej 2 lata sektorze kultury lub administracji publicznej
  • Podstawowa wiedza z zakresu historii polskiej i powszechnej oraz historii kultury;
  • Podstawowa wiedza z zakresu digitalizacji;
  • Umiejętność obsługi programu graficznego Adobe;
  • Znajomość systemów zarządzania treścią CMS;
  • Znajomość innego języka UE na poziomie komunikatywnym.
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, przy komputerze. Dla osób niepełnosprawnych istnieje możliwość poruszania się po budynku - obecność wind, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Istnieje jednak bariera architektoniczna - wejście do budynku niedostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

SPOSÓB SKŁADANIA APLIKACJI:
Decyduje data wpływu do urzędu, koperty z dokumentami z dopiskiem"90578" proszę złożyć w sekretariacie – pok.
206 II piętro w godzinach 8-16. Aby dotrzymać terminu, można składać aplikacje za pomocą poczty elektronicznej na
adres : sekretariat@nac.gov.pl . Można w ten sposób przysłać skan podpisanych oświadczeń, CV i listu
motywacyjnego a także skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Data wpływu maila, będzie datą wpływu aplikacji do urzędu. WAŻNE: Jednak aby spełnić wymagania formalne,
należy po wysłaniu maila, oryginalne dokumenty czyli wymagane oświadczenia, oryginalnie podpisane
CV i list motywacyjny, opatrzone datą, a także kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, dosłać
listownie lub przynieść do siedziby
urzędu. Na kopercie dodać proszę odpowiedni dopisek.
Wymagane jest złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie
http://www.nac.gov.pl/instytucja/praca-w-nac/
Daty skrajne przy spełnianiu wymogu doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie mogą budzić wątpliwości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne drogą
elektroniczną lub telefonicznie.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90578"
na adres:
Narodowe Archiwum
Cyfrowe - Warszawa ul.Hankiewicza 1.w sekretariacie – pok. 206 II piętro w godz. 8-16, lub wysłać pocztą.
Decyduje data wpływu do urzędu. Aby dotrzymać terminu, można składać aplikacje mailowo na
adres:sekretariat@nac.gov.pl. W ten sposób można przysłać skany podpisanych wymaganych dokumentów.
Data wpływu maila będzie datą wpływu aplikacji do urzędu. Jednak by spełnić wymagania formalne, należy
oryginalnie podpisane oświadczenia,CV,list motywacyjny wysłać lub przywieźć. Oświadczenie wg wzoru na
stronie: http://www.nac.gov.pl/instytucja/praca-w-nac/
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 572 16 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Narodowe Archiwum Cyfrowe 02-103 Warszawa ul. Hankiewicza 1 kontakt mailowy: nac@nac.gov.pl lub telefoniczny: 22 572 16 00
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@nac.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Narodowe Archiwum Cyfrowe w Warszawie

Udostępnił: Barbara Kuczyńska

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr i płac

Wprowadzono: 10.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×