Warszawa - panorama
Narodowe Archiwum Cyfrowe w Warszawie
02-103 Warszawa Ul. Hankiewicza 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 88499 / 30.11.2021
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

Oddział Komunikacji i Udostępniania
#archiwa/archiwistyka #kultura

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kierowanie, koordynacja i organizowanie pracy Oddziału Komunikacji i Udostępniania
  • Kierowanie zadaniami związanymi z prawidłowym i terminowym przebiegiem udostępniania zasobu, realizacji zapytań dotyczących zasobu, kwerend oraz wykonywania usług dla użytkowników;
  • Kierowanie pracami w zakresie prawidłowego prowadzenia dokumentacji udostępniania oraz realizacji usług;
  • Kierowanie zadaniami związanymi z prowadzeniem działalności wydawniczej oraz realizacją zadań związanych z popularyzacją archiwum i jego zasobu;
  • Sporządzanie rocznych planów pracy i sprawozdań z działalności Oddziału;
  • Kierowanie, inicjowanie i czynny udział w pracach związanych z kreatywnym wykorzystywaniem zbiorów cyfrowych NAC w ramach dostępnych kanałów komunikacji;
  • Kierowanie i inicjowanie realizacji współpracy z innymi podmiotami;
  • Kierowanie zdaniami związanymi z prowadzeniem działalności edukacyjnej i wspieranie działalności naukowej archiwum;
  • Kierowanie zdaniami związanymi z procesem aktualizacji informacji i zasobów w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl przy ścisłej współpracy z oddziałami NAC.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zarządzaniu projektami popularyzatorskimi lub doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji społecznej
  • Kreatywność, dobra znajomość rynku mediów i sektora kultury, wysoka kultura językowa i osobista, wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Doświadczenie w projektach wydawniczych, edukacyjnych, wystawienniczych i popularyzatorskich;
  • Umiejętności redakcyjne lub w zakresie prezentacji treści w mediach społecznościowych oraz serwisach internetowych;
  • Umiejętność rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
  • Znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie i archiwach;
  • umiejętność kierowania zespołem.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe humanistyczne
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w sektorze kultury lub administracji publicznej
  • Podstawowa wiedza z zakresu historii polskiej i powszechnej oraz historii kultury;
  • Podstawowa wiedza z zakresu digitalizacji;
  • Umiejętność obsługi programu graficznego Adobe;
  • Znajomość systemów zarządzania treścią CMS.
  • znajomość innego języka UE na poziomie komunikatywnym
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, przy komputerze. Dla osób niepełnosprawnych istnieje możliwość poruszania się po budynku - obecność wind, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Istnieje jednak bariera architektoniczna - wejście do budynku niedostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

SPOSÓB SKŁADANIA APLIKACJI:
Decyduje data wpływu do urzędu, koperty z dokumentami z dopiskiem"88499" proszę złożyć w sekretariacie – pok.
206 II piętro w godzinach 8-16. Aby dotrzymać terminu, można składać aplikacje za pomocą poczty elektronicznej na
adres : sekretariat@nac.gov.pl . Można w ten sposób przysłać skan podpisanych oświadczeń, CV i listu
motywacyjnego a także skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Data wpływu maila, będzie datą wpływu aplikacji do urzędu. WAŻNE: Jednak aby spełnić wymagania formalne,
należy po wysłaniu maila, oryginalne dokumenty czyli wymagane oświadczenia, oryginalnie podpisane CV i list motywacyjny, opatrzone datą, a także kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, dosłać listownie lub przynieść do siedziby
urzędu. Na kopercie dodać proszę odpowiedni dopisek.
Wymagane jest złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie
http://www.nac.gov.pl/instytucja/praca-w-nac/
Daty skrajne przy spełnianiu wymogu doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie mogą budzić wątpliwości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne drogą
elektroniczną lub telefonicznie.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 grudnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 88499"
na adres:
NAC - Warszawa ul.
Hankiewicza 1.Koperty proszę złożyć w sekretariacie – pok. 206 II piętro w godz. 8-16, lub wysłać pocztą.
Decyduje data wpływu do urzędu, więc aby dotrzymać terminu, można składać aplikacje mailowo na adres:
sekretariat@nac.gov.pl. W ten sposób można przysłać skany podpisanych wymaganych dokumentów, i skany
dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Data wpływu maila będzie datą
wpływu aplikacji do urzędu. Jednak by spełnić wymagania formalne, należy oryginalnie podpisane
oświadczenia,CV,list motywacyjny wysłać lub przywieźć.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 572 16 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.12.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Narodowe Archiwum Cyfrowe 02-103 Warszawa ul. Hankiewicza 1 kontakt mailowy: nac@nac.gov.pl lub telefoniczny: 22 572 16 00
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@nac.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Narodowe Archiwum Cyfrowe w Warszawie

Udostępnił: Barbara Kuczyńska

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr i płac

Wprowadzono: 30.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×