Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 91401 / 21.01.2022
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Do spraw: Ekspert ds. przechowywania, obiegu i udostępniania dokumentów niejawnych w Kancelarii Tajnej i Kancelarii Tajnej Międzynarodowej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Danych Osobowych
#administracja publiczna #dane osobowe #informacje niejawne #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia poprawność funkcjonowania Kancelarii Tajnej oraz Kancelarii Tajnej Międzynarodowej w Urzędzie w zakresie ochrony informacji niejawnych i przestrzegania odpowiednich procedur związanych z ochroną tych informacji poprzez nadawanie, przyjmowanie, przewożenie, wydawanie, udostępnianie oraz ewidencjonowanie materiałów zawierających informacje niejawne niejawnych i przestrzegania odpowiednich procedur związanych z ochroną tych informacji poprzez nadawanie, przyjmowanie, przewożenie, wydawanie, udostępnianie oraz ewidencjonowanie materiałów zawierających informacje niejawne
  • Uczestniczy i wspiera Pełnomocnika w prowadzeniu przeglądów i kontroli materiałów niejawnych w Urzędzie oraz prowadzi proces związany z archiwizacją i brakowaniem dokumentów niejawnych w celu spełnienia wymogów prawnych w tym zakresie
  • Nadzoruje poprawność oznaczania dokumentów niejawnych i uzgadnia pod względem formalnym wychodzące z Urzędu dokumenty niejawne, przygotowuje projekty pism, w tym z klauzulą tajności
  • Uczestniczy w procesie szacowania ryzyka, ocenie i doborze środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych oraz monitorowaniu ważności certyfikatów
  • Rejestruje oraz dokonuje przetwarzania oświadczeń o stanie majątkowym pracowników Urzędu oraz uczestniczy w ich analizie.
  • Uczestniczy w nadzorowaniu konserwacji i napraw systemów bezpieczeństwa: kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej (cctv) oraz sytemu alarmu i włamania i dokonuje kodowania kart dostępu.
  • Prowadzi i aktualizuje wykazy osób posiadających poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczeń o przeszkoleniu z zakresu ochrony tych informacji
  • Prowadzi szkolenia pracowników w zakresie wytwarzania i oznaczania materiałów niejawnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze ochrony informacji niejawnych w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „TAJNE” oraz poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych o klauzuli „NATO SECRET” i „SECRET UE/ EU SECRET” lub zgoda na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • Bardzo dobra znajomość aktów wykonawczych do ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów i procedur z zakresu przetwarzania i ochrony informacji niejawnych międzynarodowych
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta / interesanta (umiejętności interpersonalne) myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze kancelarii tajnych lub niejawnych
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelarii tajnych lub kancelarii niejawnych
  • Kurs archiwisty I lub II stopnia
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, lub kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „TAJNE” oraz poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych o klauzuli „NATO SECRET” i „SECRET UE/ EU SECRET” lub zgoda na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
calendar icon

Aplikuj

do 31 stycznia 2022

na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:

"Oferta pracy ZOI-1-5/2022"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marzena Sosnowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 21.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×