Warszawa - panorama
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
00-564 Warszawa Ul. Koszykowa 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 99147 / 20.05.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Wydziale Logistyki, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją UdSC jest tworzenie warunków dla bezpiecznej i profesjonalnie zarządzanej migracji. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi księgi inwentarzowe środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu, w zakresie nieruchomości, sprzętu kwaterunkowego i biurowego, sprzętu medycznego, sprzętu gospodarczego, sprzętu łączności i transportu itp. dla obiektów Urzędu na terenie Miasta St. Warszawy z wyłączeniem sprzętu z zakresu informatyki.
  • Prowadzi ewidecję faktur oraz wydatków realizowanych przez Wydział Logistyki wg klasyfikacji budżetowej.
  • Przygotowuje na wezwanie komórki finansowej okresowych analiz z wykonania ustawy budżetowej przez Wydział Logistyki oraz Wydziały: Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców oraz Obsługi Kancelaryjnej Biura Dyrektora Generalnego w wybranych pozycjach budżetowych.
  • Przygotowuje umowy na potrzeby Wydziału Logistyki.
  • Wykonuje zadania polegające na prowadzeniu spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.
  • Wykonuje sprawozdania bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej (G-02b) dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
  • Wykonuje zbiorcze zestawienia informacji o zakresie korzystania przez UdSC ze środowiska oraz wysokości należnych z tego tytułu opłat.
  • Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego w zakresie prowadzonych spraw.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • Ogólna znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość obsługi programów ewidencji środków trwałych.
  • Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu - WORD, EXCEL).
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w zakresie ewidencji wydatków budżetowych.
  • Przeszkolenie z zakresu obszaru związanego z ewidencją.
  • Przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1.
  • Znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną i ciekawą pracę w instytucji państwowej
  • Dodatek stażowy od 5% do 20% uzależniony od posiadanego stażu pracy
  • Ruchomy czas pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00
  • Możliwość rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie
  • Pożyczki mieszkaniowe w ramach ZFŚS
  • Dogodną lokalizację w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • budynek nie przystosowany dla osób z niepełnosprawnością (bariery architektoniczne).
Dodatkowe informacje

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie oraz o metodach i technikach jakie będą zastosowane.

Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych własnoręcznie oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.

Prosimy o nie nadsyłanie CV, tylko załączenie wypełnionego i odręcznie podpisanego FORMULARZA - INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE. Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod linkiem:  https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia

Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu. PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO OBYWATELSTWO POLSKIE A WYŁĄCZNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANYM OBYWATELSTWIE POLSKIM. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Proces rekrutacyjny w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców będzie przeprowadzony w formie wideokonferencji on-line, z wykorzystaniem narzędzia kontaktu zdalnego (ZOOM).

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - FORMULARZ DOSTĘPNY POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu obszaru związanego z ewidencją.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Kopia certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A1.
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2022

na adres:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
ul. Taborowa 33, 02–699 Warszawa
z dopiskiem: „Inspektor w Wydziale Logistyki, Biuro Dyrektora Generalnego - Ogłoszenie Nr 99147".

Dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: kariera@udsc.gov.pl
(wymagane potwierdzenie przesłania oferty pod nr. tel. 22 60 150 76/ 175 61/ 175 62).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60-150-76
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców z siedzibą w Warszawie, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, (adres korespondencyjny: ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa), tel. 22 60-174-01-02, adres poczty e-mail: rodo@udsc.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@udsc.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Udostępnił: Jolanta Kurowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 20.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×