inspektor
Do spraw: Obsługi sekretarsko-asystenckiej członka Kierownictwa Wydział Obsługi Kierownictwa, Biuro Ministraz niepełnosprawnościami
ul. Wspólna 1/3
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe - 6 miesięcy na stanowisku asystenckim lub sekretarskim czyli: kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających pełen wymagany okres i wymagany obszar zatrudnienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje - w razie potrzeby uzupełnione opisami stanowisk czy zakresami czynności)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających pożądane (dodatkowe) doświadczenie zawodowe.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Aplikuj
do 11 kwietnia 2022
Biuro Dyrektora Generalnego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - inspektor BM/WOK/15”)
Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)
lub na adres: nabory@mein.gov.pl
(KONIECZNIE z dopiskiem w tytule maila oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - inspektor BM/WOK/15”)
- Dokumenty należy złożyć do: 11.04.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze