Biuro - zdjęcie 2
Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie
00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 93883 / 02.03.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelkaryjno-biurowej w Wydziale Wywiadu Kryminalnego Zarządu w Warszawie
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów jawnych Zarządu w Warszawie CBŚP.
  • Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym materiałów archiwalnych i niearchiwalnych przed przekazaniem do archiwum oraz rozliczanie z posiadanej dokumentacji jawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Prowadzenie i aktualizowanie zbiorów obowiązujących jawnych aktów prawnych.
  • Ewidencjonowanie w odpowiednich rejestrach urlopów, zwolnień lekarskich i delegacji służbowych funkcjonariuszy oraz pracowników.
  • Ewidencjonowanie w odpowiednich rejestrach i niszczenie pieczęci, stempli pomocniczych i referentek.
  • Redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego.
  • Zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucji.
  • Uczestniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 15 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Centralne Biuro Śledcze Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
00-463 Warszawa,
ul. Podchorążych 38
z dopiskiem w liście motywacyjnym "inspektor/Warszawa"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60-129-08
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie

Udostępnił: Lech Depa

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×