inspektor
Do spraw: ds. obsługi archiwum zakładowego w Wydziale Administracyjno-Informatycznym w Departamencie Budżetowo - Organizacyjnymz niepełnosprawnościami
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Kopie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia – zgodnego z wymogami MPiPS, uprawniającego do prowadzenia archiwum zakładowego lub składnicy akt
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Aplikuj
do 16 lipca 2021
Kadry
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DBO/WAI/Archiwum
w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
- Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze