Warszawa - panorama
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
02-617 Warszawa ul.Malczewskiego 3/5/7
print as PDF
Ogłoszenie nr 133991 / 20.02.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Prewencji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Pomagamy i chronimy quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi ewidencję pism wpływających i wypływających z Wydziału
  • odbiera oraz nadaje korespondencję, e-pocztę zwykłą i poleconą, spec pocztę, zapewnia terminową i prawidłową wymianę korespondencji, prowadzi ewidencję rejestrów obiegu korespondencji
  • przedkłada naczelnikowi wydziału i zastępcy naczelnika wydziału otrzymaną korespondencję i przekazuje ją zgodnie z dekretacją
  • uczestniczy w pracach komisji do brakowania dokumentów, których okres przechowywania w Wydziale minął, udziela pomocy pracownikom Wydziału w klasyfikowaniu spraw ostatecznie załatwionych, udostępnia upoważnionym podmiotom materiały i dokumenty
  • przyjmuje od pracowników i gromadzi sprawy ostatecznie załatwione, tworzy zbiory archiwalne i składa do archiwum zgodnie z JRWAP
  • obsługuje interesantów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • samodzielna realizacja zadań
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • łatwość komunikacji
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzjącego
  • umiejętności interpersonalne na poziomie podstawowym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenie w pracy biurowej, praca w administracji publicznej, znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20 % wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie oraz pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 4 marca 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133991"
na adres:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
ul. Malczewskiego 3/5/7
02 - 617 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 72 392 43
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Rejonowy Policji Warszawa II

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa II

Udostępnił: Monika Kozak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×